Dit is niet mijn bedoeling geweest Patrick.Patrick schreef:Er wordt hier een beetje gedaan alsof een D200 een oud afgeschreven apparaat is. Dat is echt onzin. Nog niet zo lang geleden was je de koning met een D200 om je nek. En nu zou je er ineens geen fatsoenlijke foto mee kunnen nemen? Dat is natuurlijk niet het geval. Je moet je wel afvragen wat in jouw geval de beste keus is. Dat zou best wel eens de D90 kunnen zijn.robbie99 schreef:Dank je voor de tip,al heb je me nu wel aan het twijfelen gemaakt.Tina schreef:@Robbie
Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnaie kijken, maar de D90 kost echt geen duizenden euros. Voor rond de € 620,- heb je de body al bij Konijnenberg e.a.
Ik ben nog steeds zeer gecharmeerd van de D200.
Ik heb hem van een vriend van mij een paar dagen mogen lenen,en ik was er zeer over te spreken!
En dat deze camera de zogenaamde 'snelfuncties' niet bezit maakt me ook niet zo veel uit.
Ik houd wel van een beetje pielen,en zelf uitvogelen wat de beste instellingen zijn.
Ik heb niet voor niets een cursus gevolgd om de camera juist van die automatische standen af te halen.
Zoals je zegt moet ik even aankijken wat voor mij de beste keus is. ik fotografeer op dit moment nog alles zowel buiten als binnen,dus de keuze is nog niet zo makkelijk.
Maar dit neemt niet weg dat ik de D200 nog steeds een wereldcamera vind.
Groeten Robbie