Heb je nog geen lens in 't standaard bereik (van 17/18 tot 50/70) zou ik dat voor laten gaan op de groothoek als je budget geen 2 lenzen toe staat.Robin schreef:Ik heb helaas maar budget voor 1 groothoek objectief met een budget tot 500 euro. Mijn vriendin wil me voor nog eens 500 euro sponsoren en moet ook nog een telezoom kopen. Dus deze optie gaat helaas niet op.paparazzi schreef: 10-20 sigma als groothoek + 17-55 2.8 als standaard lens
Wat zouden jullie doen ?
Re: Wat zouden jullie doen ?
Wat ik mis in je vraagstelling: Wat wil je er mee en wat heb je? Het gaat van een ultra zoom(12-24) tot een lichtsterke standaard lens(17-50).Robin schreef:Ik heb diverse reviews gelezen en honderden foto's bekeken op pixel-peeper bekeken maar kom er gewoon niet uit. Zoveel keuze![]()
Had de vraag ook al meer of min eerder gesteld, maar dat word al snel een merken discussie. Dus laten we het over bereik hebben
Heb voor mei een keuze nodig ivm vakantie dus ga voor de uitkomst van deze poll
Re: Wat zouden jullie doen ?
--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op ma dec 07 2009 10:58 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Architectuurfotografie is groothoek. Dus mijn 12-24 Tokina. Mijn standaardlens en de mbeste lens die ik heb.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
- Fera Albi
- Clublid
To Have Fun zal wel lukken daarmee 
Denk dat je een hele goeie keuze hebt gemaakt.
Laat nog eens zien wat dit nieuwe glas een beeldmateriaal heeft opgeleverd?
Groet,
Hans

Denk dat je een hele goeie keuze hebt gemaakt.
Laat nog eens zien wat dit nieuwe glas een beeldmateriaal heeft opgeleverd?
Groet,
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
- Fera Albi
- Clublid
Je hebt er een behoorlijke beeldverruiming bij zo!
Ik denk dat je nieuwe objectief zijn echte kunnen gaat bewijzen in binnenshuis en/of bij wat mindere lichtomstandigheden situaties.
Hans
Ik denk dat je nieuwe objectief zijn echte kunnen gaat bewijzen in binnenshuis en/of bij wat mindere lichtomstandigheden situaties.
Hans
Met de groeten van Hans.