op zonnig curacao
hier eentje niet in de zon ,met de bokkepruik op

Je hebt helemaal gelijk nikonlover, ik heb er geen verstand van. Overigens een mooie vogel!nikonlover schreef:ach ja jullie hebben geen verstand van ara's, het is in het nederlands gewoon een soldaten ara
Ik heb helemaal niets aan het contrast gedaan hoorMaissan schreef:Prachtig beest ! heb alleen het idee dat je een beetje te veel aan het contrast heb zitten trekken?
Hoe de vogel er op staat is voor mij ook niet echt boeiend, moeilijk natuurlijk aangezien je geen regenwoud om de hoek hebt.
De kleur van de hyacint kan verschillen deze ( artis) zijn gewoon zoals op de fotonikonlover schreef:Ja ik weet dat ik er een stuk aF KAN SNIJDEN, TUURLIJK, MAAR IK VOND DIT JUIST EENS WAT ANDERS, ALS DAT GEIJKTE, ZE KIJKT (oeps capslock) nu achterom over haar schouder ,vond het juist eens wat anders
ik vind dat de hyacint een rare kleur heeft dat hoort fel kobalt te zijn
aangezien je in de tropen woont kan je hier veel meer uit halen, ik zou nog even lekker door gaan.nikonlover schreef:Maissan schreef:Prachtig beest ! heb alleen het idee dat je een beetje te veel aan het contrast heb zitten trekken?
Hoe de vogel er op staat is voor mij ook niet echt boeiend, moeilijk natuurlijk aangezien je geen regenwoud om de hoek hebt.
Ik heb helemaal niets aan het contrast gedaan hoor
echt een regenwoud heb ik niet om de hoek nee, maar woon wel in de tropen, ze zit hier in het zonnetje voor het huis