zie altijd zulke mooie foto's voorbij komen, dat ik het eigenlijk nooit gedurft heb om mijn foto's te tonen

1

2

3

4

5

6

7

8

Bedankt voor je reactieLOKA schreef:Nou Maaike, hier is niets mis mee hoor. Ik vind het een erg leuke serie om naar te kijken.
Jammer dat je met foto 7 net even te ver hebt ingezoomd.
Maar de laatste foto mag er ook zeker zijn.
Wel in sommige foto's wat bewegingsonscherpte, maar dat mag de pret niet drukken.
Groetjes Karin
Dank je wel voor je reactie.strangeartefact schreef:Erg leuke serie! Mooie hond(en)ook zeg! Plaats gerust meer, je krijgt feedback waar je wat mee kan als dat nodig is dus laat je niet tegenhouden.
Grts
Heb ook foto's waarvan je een deel van de hond ziet of hond niet in het midden. Dit is ook toeval, want soms kan je niet plannen hoe je het wil want het moment is er maar 1 keerroes schreef:Hallo Maaike,
leuke serie foto's heb je gemaakt. ik zou alleen bij de volgende keer de hond of honden niet altijd in het midden zetten ( nou is dat ook niet altijd makkelijk bij bewegende honden )
dat geeft soms net even iets meer perspectief en een mooiere compositie
.
Dus blijven posten die foto's![]()
groeten jos
Dank je voor de reactieThe Mountain Junkie schreef:ik herken t gevoel, maar zulk mooi werk en honden kun je best delen denk ik zo!
Grtz,
The Mountain Junkie
wij doen ook aan de sledehondensportDokter Rob schreef:Leuke foto's.
Roept bij mij meer op dan een foto bekijken.
Zelf vorig jaar afscheid genomen van mijn laatste exemplaar.
Aantal jaren creatief geweest in de sledehondensport, clubfotograaf bij Mushing Holland etc.
Valt me wel direct op dat de hond los loopt.
Onder de werkende sledehonden zeldzaam te noemen.
Aan de bouw etc. te zien ook duidelijk geen werkhond.
Vooral doorgaan met foto's maken!