Lightroom 3 beta
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Lightroom 3 beta
Ik heb zelf deze versie naast LR 2 draaien. Zijn er mensen die een mening hebben over LR3 beta. Het is sneller en gebruikersvriendelijker. Vinden jullie de noise reduction beter?
Nikon F801s,D800, Canon G1x , Lensen Tokina AT-X 16-28 F2.8 pro fx,Sigma 35 1.4 DG HSM, Sigma AF 105mm f/2.8 EX HSM DG OS macro, Nikkor 80-200 2.8, Nikkor 50 1.8, flitsers Nissin Di866MKII, Metz 45CT4
http://www.flickr.com/photos/piotrpj/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/piotrpj/" onclick="window.open(this.href);return false;
- selcuk
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Lightroom 3 beta
Naast het snelheid vind ik vooral verscherping verbeterd.
Over ruisvermindering kan ik niet meepraten,daar ik geen foto's met ruis meer maak.
Deze optie had ik graag willen ruilen voor vertekeningscorrectie,wat ik nog een gemis vind in het programma.
Maar met elk deel komt er wel een of twee functies bij.
Binnenkort moet de release van LR3 uitkomen dacht medio Maart/April.
Over ruisvermindering kan ik niet meepraten,daar ik geen foto's met ruis meer maak.
Deze optie had ik graag willen ruilen voor vertekeningscorrectie,wat ik nog een gemis vind in het programma.
Maar met elk deel komt er wel een of twee functies bij.
Binnenkort moet de release van LR3 uitkomen dacht medio Maart/April.
Re: Lightroom 3 beta
selcuk schreef:Naast het snelheid vind ik vooral verscherping verbeterd.
Je kunt PTLens als plugin vor LR aanschaffen voor relatief weinig geld en ik denk niet dat LR ooit de volledigheid van PTLens zal kunnen evenaren.
DXO is ook een goed alternatief, maar erg duur (is een complete RAW convertor, met goede resultaten), maar helaas maakt die TIFFS van ca 50-60 Mb!
Willem.