Hieronder wat resultaten. Bij het maken van de foto's had ik helaas behoorlijk fel tegenlicht. De andere fotot's die ik heb gemaakt kun je hier vinden: http://erbiemold.zenfolio.com/f240420598
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Heb je ook nog foto's gemaakt die je met ons wil delen of heb je de camera's alleen meegenomen om daar te komen waar je normaal als toeschouwer niet kunt komen?olle_griese schreef:Zien er goed uit.
Ik ben vandaag geweest en ben overal geweest zonder dat ook maar 1 iemand om mijn kaart heeft gevraagd. (beide controlestrookjes zitten er nog aan)
Alle controle,s doorgekomen puur op mijn uitrusting en uiterlijk![]()
4 keer in de pit geweest zonder centje pijn, onvoorstelbaar gewoon.
Ik heb ruim 400 foto,s gemaakt en nog steeds bezig ze van de kaart te halen en te sorteren.e.biemold schreef:Heb je ook nog foto's gemaakt die je met ons wil delen of heb je de camera's alleen meegenomen om daar te komen waar je normaal als toeschouwer niet kunt komen?olle_griese schreef:Zien er goed uit.
Ik ben vandaag geweest en ben overal geweest zonder dat ook maar 1 iemand om mijn kaart heeft gevraagd. (beide controlestrookjes zitten er nog aan)
Alle controle,s doorgekomen puur op mijn uitrusting en uiterlijk![]()
4 keer in de pit geweest zonder centje pijn, onvoorstelbaar gewoon.
Code: Selecteer alles
Ik heb ruim 400 foto,s gemaakt en nog steeds bezig ze van de kaart te halen en te sorteren.
Zal ik ze morgen hierbij plaatsen?