Het is zoals al vermeld Nik's "Dynamic Skin Softener". Die heb ik in Capture NX hangen, maar het is ook beschikbaar voor Photoshop. Onderdeel van Nik Color Efex Pro.Guy schreef:Heb hem zeker wel bewerkt hoor..
maar ja hou nie zo van het barbie achtige;) hahaha
maar idd is dit natuurlijk ook smaak;) niet dat je foto nie mooi bewerkt is hoor;)
maar wat je gebruikt is dit een plugin voor PS?
Fotoshoot met Kasia
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Fotoshoot met Kasia
Niet om vervelend te doen, prima discussie, maar ik heb dit topic gestart om reacties te krijgen op mijn foto's.
Discussies liever via PM of zelf even een topic starten om dit topic een beetje 'schoon' te houden
Ontopic:
Wat betreft foto 1: Als ik de foto had gecropped vanaf haar borst, dan was haar andere arm afgekapt. Wat is dan het verschil tussen afgekapte benen en een afgekapte arm?
Wat betreft foto 2: Mee eens met de onderbroek. Ik moet eerlijk bekennen dat het me niet eens is opgevallen die middag
Qua pose.. het leek me weer eens wat anders. Met haar voeten plat leek het al veel minder 'spannend'.
Wat betreft foto 3: Ik hou zelf heel erg van dit soort portretten. Vrij dichtbij en kleurrijk
Discussies liever via PM of zelf even een topic starten om dit topic een beetje 'schoon' te houden

Ontopic:
Wat betreft foto 1: Als ik de foto had gecropped vanaf haar borst, dan was haar andere arm afgekapt. Wat is dan het verschil tussen afgekapte benen en een afgekapte arm?
Wat betreft foto 2: Mee eens met de onderbroek. Ik moet eerlijk bekennen dat het me niet eens is opgevallen die middag

Wat betreft foto 3: Ik hou zelf heel erg van dit soort portretten. Vrij dichtbij en kleurrijk

Inderdaad Vief, er werd wat afgedwaald 

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F