Superbikes
400 foto's,400 foto's 400 foto'solle_griese schreef:Ik heb ruim 400 foto,s gemaakt en nog steeds bezig ze van de kaart te halen en te sorteren.e.biemold schreef:Heb je ook nog foto's gemaakt die je met ons wil delen of heb je de camera's alleen meegenomen om daar te komen waar je normaal als toeschouwer niet kunt komen?olle_griese schreef:Zien er goed uit.
Ik ben vandaag geweest en ben overal geweest zonder dat ook maar 1 iemand om mijn kaart heeft gevraagd. (beide controlestrookjes zitten er nog aan)
Alle controle,s doorgekomen puur op mijn uitrusting en uiterlijk![]()
4 keer in de pit geweest zonder centje pijn, onvoorstelbaar gewoon.
Zal ik ze morgen hierbij plaatsen?

Eerst maar even aan Onno vragen

Gerrit
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nee het licht was prima maar omdat ik ben begonnen met de instelling op diafragmavoorkeur (A) en ik wou minimaal dia 13 hebben heb ik de iso maar iets omhoog geschroefd om voldoende sluitertijd over te hebben.harry bul schreef:Ollle wat ik mij afvraag waarom jij met deze lichtomstandigheden iso 320 gebruikt? of was het donker in Assen?
Harry
Daarna ben ik overgestapt op sluitertijdvoorkeurkeuze (mooiere onscherpte) maar ben vergeten de iso weer terug te zetten.
Maar met dit licht hebben de pixels geen invloed gehad op de uiteindelijke kwaliteit.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb de best of niet geselecteerd.
Dat komt ook mede doordat ik het gisteren erg druk heb gehad, was pas om 1 uur vanacht weer thuis van een klus en ben daar tot half 3 mee bezig geweest voordat de foto,s op de plek lagen waar ze hoorden te zijn.
Maar ik denk dat zelfs de foto,s die genomen zijn met 640e nog redelijk meetrekkers kunnen worden genoemd.
Wel viel me op dat 80% van de foto,s uit de D2H goed waren en hooguit 20% met dezelfde lens uit de D1X
En in de pit heb ik heel weinig foto,s gemaakt, niks boeiends.
Er word daar echt niet in de open lucht gesleuteld.
Misschien dat een andere NCNer daar nog wat leuks van heeft.

Dat komt ook mede doordat ik het gisteren erg druk heb gehad, was pas om 1 uur vanacht weer thuis van een klus en ben daar tot half 3 mee bezig geweest voordat de foto,s op de plek lagen waar ze hoorden te zijn.
Maar ik denk dat zelfs de foto,s die genomen zijn met 640e nog redelijk meetrekkers kunnen worden genoemd.
Wel viel me op dat 80% van de foto,s uit de D2H goed waren en hooguit 20% met dezelfde lens uit de D1X

Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Olle de foto's van die motorfietsen zijn prachtig, maar die van dat werkplaatsje kan volgens mij veel scherper.olle_griese schreef:Ik heb de best of niet geselecteerd.

Gerrit
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Die van jouw zijn zo te zien inderdaad vanaf de binnenkant van het circuit gemaakt. Mooie foto's die in vergelijk met die van mij wat meer snelheid uitstralen door de langere sluitertijd die je hebt gebruikt. Met wat voor lens zijn de foto's gemaakt?olle_griese schreef:Hier een paar willekeurige foto,s van mij.
Ik had eigenlijk het tegenovergestelde probleen van Biemold, teveel zon dus iets teveel contrast.
Waarschijnlijk zijn mijn foto,s precies aan de andere kant van de baan gemaakt.