Watermerk
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Watermerk
Dank je Leon. Ik zal er eens naar kijken.
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
De (door mij) gekleurde zin in de quote heb ik zesmaal gelezen, maar hij wil maar niet langs mijn denkraampje.Léon Obers schreef:Met bijbestellen is het misschien handig deze te gebruiken: http://www.photowatermark.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die gebruik ik ook. Het aardige is dat je de bestandsnamen (in batch) zelf zonder jpg existentie als tekst in het beeld kunt gebruiken. Handig misschien voor mensen om een foto te bestellen. De tekst stemt dan overeen met je bestand.

Zou je dit svp willen verduidelijken?
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
-
OnlineReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik wil niet voor mijn beurt spreken, maar existentie zal neem ik aan extensie moeten zijn. Vermoedelijk bedoelt Leon dat je de bestandsnaam ('mijnfoto' in mijnfoto.jpg) kunt gebruiken en weergeven op de foto?
Spul waarmee je foto's maakt...
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Aaahh!!ReneG schreef:Ik wil niet voor mijn beurt spreken, maar existentie zal neem ik aan extensie moeten zijn. Vermoedelijk bedoelt Leon dat je de bestandsnaam ('mijnfoto' in mijnfoto.jpg) kunt gebruiken en weergeven op de foto?

Mijn reactie lijkt nu achteraf wat betweterig, maar ik had het echt niet begrepen.
Groet, Jaap
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik gok dat bedoeld wordt dat je als watermerk de naam van het bestand kan gebruiken. Daarbij kan je de extensie, meestal ".jpg", weglaten.