1.

2.

3.

4.

5.

Dx of Fx: bedoel je dat jouw D700 dus minder presteert dan de D90 van Scoshi? Ik vind namelijk Schoshi's foto's mooier (heb zelf ook een D90 :mrgreen: )Cees Laarman schreef:Duidelijk verschil tussen Dx en Fx!
Jij hebt duidelijk iets meer bewerkt in de kleur dan ik gedaan heb.
Zelf heb ik het idee dat de iso veel te hoog heeft gestaan, daarom zijn ze zo licht en verder is het met dit weer beter om je contrast in je camera iets te verhogen. Heel vaak met dit weer heb je ondanks dat het niet helder is toch scherp licht en kan je makkelijk met een lagere iso toe.Cees Laarman schreef:Het was inderdaad redelijk moeilijk fotograferen, het was toch redelijk heiig, vooral niet helder en dat maakt contrastrijke foto's wat moeilijker. Heb er nu een iets andere bewerking op losgelaten. Scheelt, zeker bij de eerste.
Ik denk dat Cees bedoelt dat ze dichter bij kunnen komen, want ik volgens mij hebben ze alletwee een 70-300(?) dus op dx wordt dat een 105-450. (ik weet niet zeker of Cees dit bedoelt hoor?Tony D schreef:Dx of Fx: bedoel je dat jouw D700 dus minder presteert dan de D90 van Scoshi?Cees Laarman schreef:Duidelijk verschil tussen Dx en Fx!
Nee, ik bedoel de crop.Tony D schreef:Dx of Fx: bedoel je dat jouw D700 dus minder presteert dan de D90 van Scoshi? Ik vind namelijk Schoshi's foto's mooier (heb zelf ook een D90 :mrgreen: )Cees Laarman schreef:Duidelijk verschil tussen Dx en Fx!
Kleur bewerking: die van Scoshi zien er natuurlijker uit imho.
Tony D
Dat is wel heel erg snel hoorik verwijder hem met de snelheid van het licht