Mijn 2e strobisten resultaten

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Mijn 2e strobisten resultaten

Bericht door André » vr mar 12 2010 10:46 pm

Ik heb al meerdere malen laten ontvallen dat ik de laatste tijd me een beetje aan het verdiepen ben in strobist-gedoe. Inmiddels 2 workshops gedaan en 2 weken geleden met een leuke groep fotovrienden een hele middag in een verlaten parkeergarage aan de gang gegaan. Leek me wel leuk jullie mijn eerste resultaten te laten zien.

Flip1
Afbeelding

Flip2
Afbeelding

Flip3
Afbeelding

De gezichten van brenda (2 en 3) zijn wat rood, maar het was behoorlijk koud en er was geen visagist aanwezig. Commentaar en vooral leerpunten zijn van harte welkom.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Mijn 2e strobisten resultaten

Bericht door weimaraner » vr mar 12 2010 11:41 pm

Nummer twee vind ik het beste alleen had ie iets ruimer uitgesneden mogen zijn boven en onder. Bij de eerste had ik het licht dat achter de pilaar staat wat hoger geplaatst om de felle lichtvlek op de grond te vermijden. Dan had datzelfde licht waarschijnlijk ook wat meer het haar beschenen waardoor het model wat meer los van de achtergrond had gekomen.

Nou ben ik zelf ook slechts een beginnend strobist maar dit waren wat puntjes die mij opvielen. Daarbij weet ik sinds de laatste (Flickr) Dutch Strobist meeting dat het niet altijd meevalt als het zo koud is. Ikzelf had er in ieder geval nogal moeite mee om op mijn gemak wat verschillende belichtingen te gaan proberen terwijl ik wist dat het model kou stond te lijden.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”