Klaar is Cees!

Volgens mij moet je het in dit geval schrijven als "Klaar is Kees". Het is een uitdrukking...Cees Laarman schreef:Klaar is Cees!
Daarom juist!Patrick schreef:Volgens mij moet je het in dit geval schrijven als "Klaar is Kees". Het is een uitdrukking...Cees Laarman schreef:Klaar is Cees!
Zou ook graag wat voorbeelden zien.Myriad schreef: Gisteren heb ik het objectief op D300 meegenomen op een uitstapje met het gezin naar het Rijksmuseum van Oudheden.
Leuk uitstapje, maar de (stand)beelden/torso's die ik daar frontaal heb gefotografeerd, met scherpstelling op het oog, zijn daar ALLEMAAL niet scherp.![]()
Alle foto's die ik daar binnen heb gemaakt zijn wel op hoge ISO (1600-2000) en op f/2.8 of f/4 gemaakt met ongeveer 1/20 a 1/30 sec.
Ik heb een redelijk vaste hand (je mag daar niet fotograferen met flits en/of op statief). Met die tijden is vaak de helft van m'n foto's wel scherp. Nu niets ...
Maar het voelt al niet goed ...![]()
Damn!
Beste Skippy de TS schreef: Hangt het van de winkel/medewerker/mijn opstelling af of ze dat willen doen?Skippy schreef:Vervelend voor de betrokkene natuurlijk maar 1 ding snap ik niet. Als je vooraf op de hoogte bent van mogelijke focusproblemen bij dit objectief dan vraag je toch of je in de winkel kunt testen?
Volgens mij zegt de TS een paar postings eerder dat dat bij deze verkoper niet wordt toegestaan!!!! Als dat echt zo is moet je dus naar mijn mening deze winkel mijden.Skippy schreef:Vervelend voor de betrokkene natuurlijk maar 1 ding snap ik niet. Als je vooraf op de hoogte bent van mogelijke focusproblemen bij dit objectief dan vraag je toch of je in de winkel kunt testen?
George Fennes schreef:Beste Skippy de TS schreef: Hangt het van de winkel/medewerker/mijn opstelling af of ze dat willen doen?Skippy schreef:Vervelend voor de betrokkene natuurlijk maar 1 ding snap ik niet. Als je vooraf op de hoogte bent van mogelijke focusproblemen bij dit objectief dan vraag je toch of je in de winkel kunt testen?
Wat zijn de ervaringen met KE op dit gebied? Het objectief is toch gebruikt?
Bij KE mag je het objectief al niet voor koop op je body zetten om even te proberen ...
Dus de TS had niet de mogelijkheid om dit objectief uit te proberen.
Persoonlijk zou ik dan ergens anders gaan shoppen.
Groetjes George