Verkeerde taalinstelling D3000 (HELP!)
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Verkeerde taalinstelling D3000 (HELP!)
Misschien in de batterijstatus.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Volgens mij zit het er helemaal niet op en is ze nu stampij aan het maken in de winkel om niks
.

waarschijnlijnlijk had hij die camera 2:27 voor die tijd gekocht...
Tenminste toen ik mijn camera kocht liepen we in de winkel even de menutjes na, maar het eerste waar de camera naar vroeg was de tijdsinstelling.
Ik heb wel te doen met de verkoper
Tenminste toen ik mijn camera kocht liepen we in de winkel even de menutjes na, maar het eerste waar de camera naar vroeg was de tijdsinstelling.
Ik heb wel te doen met de verkoper

Alle drukte om niks dus (?)waarschijnlijk
Laatst gewijzigd door Daviddvd op di mar 16 2010 6:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vraag me af in welke winkel ze de camera heeft gekocht???
het zal toch niet die D3000 zijn die ik 10x heb laten vallen...
heb toen maar een D90 gekocht.

het zal toch niet die D3000 zijn die ik 10x heb laten vallen...

heb toen maar een D90 gekocht.

De talen staan er wel zeker in op de d3000, als je er een hebt even in het menu kijken,dan komt het vanzelf te voorschijn. antoinette22
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Houden we het wel vriendelijk voor Mariska?
Ze is hier net nieuw, en het is niet leuk als je je zorgen maakt om iets, dat je dan uitgelachen wordt hier op het forum. Ook niet als je hier al langer zit.
Wie stuurt haar trouwens een bosje bloemen als ze inderdaad gelijk heeft?

Ze is hier net nieuw, en het is niet leuk als je je zorgen maakt om iets, dat je dan uitgelachen wordt hier op het forum. Ook niet als je hier al langer zit.

Dank je, Patrick. Ik heb het niet zo op gemodereerde fora, maar jij hebt zojuist het nut bewezen.Patrick schreef:Houden we het wel vriendelijk voor Mariska?![]()
het is niet leuk als je je zorgen maakt om iets, dat je dan uitgelachen wordt hier op het forum. Ook niet als je hier al langer zit.
Ik lach niemand uit. Iedereen is bij het begin begonnen.
Ik had een PB gekregen hierover en het schijnt te kunnen. Ik kan het alleen niet vinden op mijn D300s.
Hoe is het gegaan bij de verkoper?
Ik had een PB gekregen hierover en het schijnt te kunnen. Ik kan het alleen niet vinden op mijn D300s.
Dus misschien kan het wel bij de D3000...... Ik hoop dat het duidelijkheid geeft.Dat zit in het menu rechts bij instellingen.daar kun je de taal in stellen en ook de nr van de foto,s die kun je terug zetten op nu.
Hoe is het gegaan bij de verkoper?
Tadaaaa, daar ben ik weer. Terug geweest naar de winkel en (heel wijs) netjes uitgelegd wat er aan de hand was. De dame achter de balie had zo het menu aangepast (ja, toen voelde ik mij heel knullig). Eerst laten zien hoe het met die tijd zat en dat kon ze ook niet verklaren (weet echt niet hoe ik eraan en bij die tijd kwam) en ik kreeg zonder problemen een nieuwe camera mee. Vanmiddag thuis alles weer in elkaar gezet en nu in het bezit van een camera met nederlandse taal (en geen lopende tijd erop). Al met al dus gelukt.
Ik begrijp dat ik misschien te snel hier om hulp heb gevraagd en dat sommige mensen dat misschien vervelend vonden. Maar ik hoop dat jullie ook kunnen begrijpen dat ik lang naar deze camera heb uitgekeken en hem mijzelf nu eindelijk gunde. UIteraard wilde ik hem zo snel mogelijk uitproberen en was het een flinke domper dat het niet goed werkte en ik niet eens de taal goed in kon stellen (ja, volgende keer ga ik goed door het boekje heen
).
Mijn probleem is in ieder geval opgelost. Ik kan voorlopig lekker gaan schieten. Daarnaast heb ik nog een paar mensen laten lachen
. Ach, een dag gelachen is een dag niet geleefd
. Mocht ik ooit weer een vraag hebben (na het lezen van de gebruiksaanwijzing), dan durf ik hier wel weer terug te komen. Bewezen is dat zat mensen een teleurgestelde leek willen helpen. Helemaal top.
Allemaal bedankt voor jullie hulp!
Groetjes
Mariska
Ik begrijp dat ik misschien te snel hier om hulp heb gevraagd en dat sommige mensen dat misschien vervelend vonden. Maar ik hoop dat jullie ook kunnen begrijpen dat ik lang naar deze camera heb uitgekeken en hem mijzelf nu eindelijk gunde. UIteraard wilde ik hem zo snel mogelijk uitproberen en was het een flinke domper dat het niet goed werkte en ik niet eens de taal goed in kon stellen (ja, volgende keer ga ik goed door het boekje heen

Mijn probleem is in ieder geval opgelost. Ik kan voorlopig lekker gaan schieten. Daarnaast heb ik nog een paar mensen laten lachen

Allemaal bedankt voor jullie hulp!
Groetjes
Mariska
- Replay
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Gelachen hebben wel wel een beetje maar zeker niet uitgelachen. Geeft niets,blij dat je dat zo sportief oppakt.
Nou,je hebt in ieder geval goed gehandeld en ben benieuwd naar de foto's die je ermee schiet.
Succes ermee.
Nou,je hebt in ieder geval goed gehandeld en ben benieuwd naar de foto's die je ermee schiet.
Succes ermee.
Hoi Mariska.
lol heb ik gehad om je.
natuurlijk kon ik het even niet na laten een berichtje te sturen. :mrgreen:
"een camera 10x laten vallen is echt onzin"maar wel
geef mij een pb en je krijgt van mij een bos bloemen voor je door zettings vermogen.
ik moet alleen weten waar ze heen moeten "die bloemen".
en hopelijk ben je snel lid van de club.....al zou ik daar toch nog, als ik jou was, 10 nachtjes over slapen.
Jeroen
lol heb ik gehad om je.

natuurlijk kon ik het even niet na laten een berichtje te sturen. :mrgreen:
"een camera 10x laten vallen is echt onzin"maar wel

geef mij een pb en je krijgt van mij een bos bloemen voor je door zettings vermogen.

ik moet alleen weten waar ze heen moeten "die bloemen".

Jeroen
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Hoi Mariska....
Nu lekker de handleiding pakken.
Tuinstoeltje buiten, tafeltje met een kop koffie er bij
De camera onder handbereik.....
Lekker de boekjes lezen en alles uitproberen....

Geniet van je nieuwe camera !
Ik doe er ook nog een bloemetje bij....omdat t bijna lente is

Nu lekker de handleiding pakken.
Tuinstoeltje buiten, tafeltje met een kop koffie er bij
De camera onder handbereik.....
Lekker de boekjes lezen en alles uitproberen....

Geniet van je nieuwe camera !
Ik doe er ook nog een bloemetje bij....omdat t bijna lente is

Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu