prijs 2e hands D700
- Frank K
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
prijs 2e hands D700
Door bijzondere omstandigheden kan ik zeer binnenkort mijn D700 gaan upgraden naar een D3S. De D700 is 9 maanden oud, circa 1000 clicks en in nieuw staat, garantie, NL model, verpakking etc.
Verkoper wil altijd hoogste prijs, koper altijd laagste prijs maar wie kan mij adviseren wat een redelijke prijs is voor deze body voor beide partijen.
Alvast bedankt,
Frank
Verkoper wil altijd hoogste prijs, koper altijd laagste prijs maar wie kan mij adviseren wat een redelijke prijs is voor deze body voor beide partijen.
Alvast bedankt,
Frank
NCN 3881
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: prijs 2e hands D700
Altijd moeilijk, nieuwprijs ligt nu rond € 1.800,=.
Een € 1.500,= tot € 1.600,= lijkt mij niet onredelijk.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Dat zou hij ervoor willen hebben ja, maar ik denk dat je niet verder komt dan zo'n 1300,- (wel redelijk blijvenCees Laarman schreef:Altijd moeilijk, nieuwprijs ligt nu rond € 1.800,=.

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Melliw
- Clublid
- Contacteer:
Ik bied je bij deze €1000,-
Graag hoor ik of u akkoord gaat.
Groeten van Willem

Graag hoor ik of u akkoord gaat.
Groeten van Willem
- Cees
- Forumlid
M.Oorthuis schreef:Dat zou hij ervoor willen hebben ja, maar ik denk dat je niet verder komt dan zo'n 1300,- (wel redelijk blijvenCees Laarman schreef:Altijd moeilijk, nieuwprijs ligt nu rond € 1.800,=.
Een € 1.500,= tot € 1.600,= lijkt mij niet onredelijk.)
Ik heb twee advertentie gevonden op MP waar het bod nu tussen de door mij genoemde bedragen ligt....
De ene advertentie met een grip, de ander zonder.
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
Misschien ligt het aan mij hoor, maar als ik even je uiterste neem, 1600 euro, dan zou ik toch liever 200 euro bijleggen en een nieuwe kopen, ook voor 1500 euro zou ik wel 2 keer moeten nadenken...
- Cees
- Forumlid
Het zijn mijn prijzen niet, ik zie alleen wat er geboden wordt.....
Ik heb er ook geen mening over. Ik fotografeer met veel plezier met een D700.
En die gaat er voorlopig nog niet uit.
Ik heb er ook geen mening over. Ik fotografeer met veel plezier met een D700.
En die gaat er voorlopig nog niet uit.
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Als het alleen om de body gaat denk ik op dit moment 1400 met een beetje mzzl maximaal 1500,--
Zelf zou ik dat laatste niet gauw doen als je bedenkt dat met de MediaMarkt -19% aktie al akelig dicht in de buurt komt, dan ga ik toch wel voor een paar tientjes meer voor een nieuwe met volledige garantie.
Maar er zijn altijd mensen die niet verder kijken of haast hebben en dan is die 1500 denk ik wel mogelijk om het ervoor te krijgen.
Zelf zou ik dat laatste niet gauw doen als je bedenkt dat met de MediaMarkt -19% aktie al akelig dicht in de buurt komt, dan ga ik toch wel voor een paar tientjes meer voor een nieuwe met volledige garantie.
Maar er zijn altijd mensen die niet verder kijken of haast hebben en dan is die 1500 denk ik wel mogelijk om het ervoor te krijgen.
Er is net zo'n actie geweest van MM, dus dat zit er binnenkort niet in. Ik zelf zou misschien ook eerder nog wat bijleggen en een echte nieuwe kopen maar als je kritisch genoeg bent en op MP het kaf van het koren kunt scheiden, is een paar honderd euro toch makkelijk verdiend.
- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Ik zou proberen om nog 3 anderen te vinden die ook een D700 willen aanschaffen.
Dit weekend: 4 halen 3 betalen bij de MM.... Uitgaande van 1900 euro per stuk kost je dan een D700 1425 euro.......
Of je koopt er zelf 4 en verkoopt er weer 3 door.....
Jolanda
Dit weekend: 4 halen 3 betalen bij de MM.... Uitgaande van 1900 euro per stuk kost je dan een D700 1425 euro.......
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Alhoewel volledig off-topic en heel persoonlijk, ik zou nooit een D700 inruilen voor een D3s al kreeg ik er geld bij. Hoewel iedereen dat natuurlijk zelf moet weten hangt het heel erg van je gebruik af of een D3s een upgrade of een downgrade is. Je neemt zo'n grote camera toch minder makkelijk mee terwijl de sterke punten van de D3s zijn heel veel beeldjes per seconde maken en fotografie bij hele hoge ISO's. Als ik dan lees dat de TS ca. 100 foto's per maand maakt lijkt het eerste niet echt van toepassing. Daarbij kost één foto hem tot nu toe ongeveer (€1900-€1400)/1000=€0,50. Met een D3s wordt dat makkelijk drie keer zoveel terwijl je alleen duidelijk verschil gaat zien als je foto's genomen bij hele hoge ISO's heel groot afdrukt.
Maar ja, iedereen moet dat uiteraard zelf weten. Misschien vindt de TS het wel gewoon leuk om de top-Nikon te hebben en kan hij het makkelijk betalen.
Maar ja, iedereen moet dat uiteraard zelf weten. Misschien vindt de TS het wel gewoon leuk om de top-Nikon te hebben en kan hij het makkelijk betalen.
Laatst gewijzigd door flitslicht op vr mar 19 2010 10:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ook ik zie het nut er niet van in. Daarentegen kan je met een D3s wel filmen, maar als je wilt filmen in hd kwaliteit en dat regelmatig wilt doen zou ik of wachten totdat er een fatsoenlijk Nikon camera is die in FullHD kan filmen of de overstap naar een Canon 5d MKII maken.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
1000 clicks in 9 maanden: tijd voor wat nieuws!flitslicht schreef:Alhoewel volledig off-topic en heel persoonlijk, ik zou nooit een D700 inruilen voor een D3s al kreeg ik er geld bij. Hoewel iedereen dat natuurlijk zelf moet weten hangt het heel erg van je gebruik af of een D3s een upgrade of een downgrade is. Je neemt zo'n grote camera toch minder makkelijk mee terwijl de sterke punten van de D3s zijn heel veel beeldjes per seconde maken en fotografie bij hele hoge ISO's. Als ik dan lees dat de TS ca. 100 foto's per maand maakt lijkt het eerste niet echt van toepassing. Daarbij kost één foto hem tot nu toe ongeveer (€1900-€1400)/1000=€0,50. Met een D3s wordt dat makkelijk drie keer zoveel terwijl je alleen duidelijk verschil gaat zien als je foto's genomen bij hele hoge ISO's heel groot afdrukt.
Volgens mij geldt deze aktie alleen voor het produkt met de laagste prijs. Dus zal niet lukken als ze alle vier dezelfde prijs hebbn.door Jolanda » vr 19 maart, 2010 8:07 am
Ik zou proberen om nog 3 anderen te vinden die ook een D700 willen aanschaffen.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
evertfoto schreef:Volgens mij geldt deze aktie alleen voor het produkt met de laagste prijs. Dus zal niet lukken als ze alle vier dezelfde prijs hebbn.