FF bellen!

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: FF bellen!

Bericht door Patrick » vr mar 19 2010 6:32 pm

remoss schreef:Leuke serie en van jong tot oud erop gezet :)
Ja, je moet ook af en toe oudere dames erop zetten, want anders krijg je een verkeerde naam. En mannen natuurlijk. :wink:
remoss schreef:Maar wel exif in de foto maar niet te zien in de viewer?
Klopt. Het zit er wel in. Ik heb ernaar gekeken, maar de library die ik in de viewer popup gebruik snapt het om een of andere reden niet. Zelfde trouwens bij jouw site: probeer de foto maar eens via jouw popup. Heel vervelend. Niet alleen bij mijn foto's trouwens; ik heb er al flink wat gevonden die geen EXIF tonen terwijl het er wel in zit. :evil:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Rose69

Bericht door Rose69 » vr mar 19 2010 8:07 pm

O wat een goed idee om inderdaad een thema te nemen voor de serie. Om iets, type, dier terug te laten komen. Dat ga ik ook eens doen :-0 *inspiratieinspiratie*

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » vr mar 19 2010 8:32 pm

Patrick schreef: Zelfde trouwens bij jouw site: probeer de foto maar eens via jouw popup. Heel vervelend. Niet alleen bij mijn foto's trouwens; ik heb er al flink wat gevonden die geen EXIF tonen terwijl het er wel in zit. :evil:
Klopt, dat had ik ook al geprobeerd natuurlijk ;) Ook nog via een andere viewer geprobeerd die bijna alle exif laat zien (wel via diezelfde library) krijg je "No header data found".

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”