het eerste gedeelte is door de raw machiene geweest,moet er nog een paar honderd.
hier een kleine verzameling van de eerste uren van de dag.
hopelijk kan hetgene ermee door ?
tips ,kritiek enz is welkom.
bedankt.
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

KvP schreef: Één minpuntje, foto 6, jammer dat de glazen voor de bruid haar gezicht hangen

Cees Laarman schreef:Zien er goed uit. Let de volgende keer op het jasje van de bruidegom, dat 'staat nu los'. Als je zorgt dat hij dat naar voren trekt, ziet het er beter uit.

Gobert schreef:Cees Laarman schreef:Zien er goed uit. Let de volgende keer op het jasje van de bruidegom, dat 'staat nu los'. Als je zorgt dat hij dat naar voren trekt, ziet het er beter uit.
Aan die bruidegom valt weinig te verbeteren. Tjonge, wat ziet ie er belabberd uit zeg!
Gelukkig is dat de fotograaf niet te verwijten.
Dat vind ik nu zo'n 'Clint Eastwood fotomoment'. Waarbij zijn hand voor de lens en zijn gezicht is, maar je weet om wie het gaat. Uiteindelijk gaat het toch om de bruidGobert schreef:Daar zijn de meningen over verdeeld. Naar moderne maatstaven mag een dergelijke foto best wat informeel zijn en zijn dergelijke "imperfecties" geoorloofd.KvP schreef: Één minpuntje, foto 6, jammer dat de glazen voor de bruid haar gezicht hangen
Je zegt foto 1 maar bedoeld foto 2Ivan10 schreef: Maar wat jammer is bij foto 1 die pluim, die door de beweging net voor haar kin komt.

Toch vind ik dat niet altijd waar, hij kan ook gewoon zo kijkenjosj schreef:nou dat duf kijken reken ik mezelf dus wel aan,ik hoor het te dirigeren,weer veel geleerd in ieder geval.