Maakt mij niet uit hoor. Maar mijn punt is: waarom zouden we het niet alleen voor NCN leden doen? Het ligt er een beetje aan hoe je een en ander opzet, en of de club er eventueel tijd en middelen voor gaat inzetten. Het ene is niet beter dan het andere, het is vooral anders.flippie17 schreef:Omdat het misschien een meeting kan worden voor "forum leden" en niet alleen "club leden"Patrick schreef:Waarom niet?Daniël schreef:Waarom alleen met clubleden?
(Voor alle duidelijkheid, ik ben lid en voor mij zou het persoonlijk dus niet uitmaken, maar ik kom graag eens voor de gewone forum leden op, ik hou niet zo van hokjesindelingen)
Er zijn overigens veel mogelijkheden forumleden te ontmoeten. Er staan alweer diverse stadswandelingen op de agenda. Ook ik ga zeker weer een paar maal mee; ik heb ze altijd gezellig gevonden. En inspirerend, hoewel je niet perse de beste foto's maakt tijdens dit soort uitjes. Er lopen namelijk vaak mensen in de weg als je met meer dan 40 man rondloopt op een locatie.