thumbnail kwijt D300

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
ronaldstark

thumbnail kwijt D300

Bericht door ronaldstark » di mar 23 2010 9:31 pm

de meest recente foto's (RAW) zie ik in Windows Verkenner niet meer terug als thumbnails, ik zie alleen maar het bestandstype NEF en geen miniatuurweergave. Het valt mij op dat dit allemaal foto's zijn van 2010 gemaakt met mijn D300, terwijl die van voor 2010 wel als miniatuurweergave te zien zijn. ik draai Windows XP SP3.

Wie helpt me met dit raadsel?

Ronald

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: thumbnail kwijt D300

Bericht door Léon Obers » di mar 23 2010 11:52 pm

Je draait wel SP3, maar probeer deze eens:
http://support.nikontech.com/app/answer ... ice-pack-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriendelijke groet, Léon Obers

ronaldstark

Re: thumbnail kwijt D300

Bericht door ronaldstark » wo mar 24 2010 7:46 pm

Bedankt alvast voor het meedenken, dit had ik in eerste instantie ook niet gedaan ivm SP2. Maar helaas, dat lukte ook niet. Heb ook nog FastPictureviewer Codec Pack erop gegooid, maar ook hiermee krijg ik de miniatuurweergave niet te zien. Raadsel. Recent gemaakte foto's met mijn D70S zijn wel te zien. Zou het handig zijn om de firmware er opnieuw erop te gooien, las ergens dat zoiets ook wel eens werd geadviseerd?

Valt me nu trouwens ook op als je op zo'n icoontje van een NEF gaat staan, dat je geen informatie ziet over grootte, wanneer genomen, camera type etc.

Ronald

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”