Enorm weinig licht en op het laatst iso 12800 moeten gebruiken om nog iets te kunnen. Daar merk je wel het gebrek aan lichtsterkte van de 70-300 VR

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Uitslag 0-0
Dank u.Mak schreef:Mooi opgebouwd.
Hoewel de kleuren van de laatste 3 vreemd overkomen, zijn dit wel de beste.
Weet je ook weer gelijk waarom je dat beter kan gebruiken. Zeker in dit soort situaties!rbfoto.nl schreef:In raw is ie misschien nog wel bij te sturen maar in jpg helaas niet goed genoeg.
Weet ik ook wel maar een NEF van een D3 is toch behoorlijk groot en snelheid heb je hard nodig. Ik werk met extreme 60mb/s en na een buffer van 17 foto's moet je toch behoorlijk wachten. En dat is gecomprimeerd NEF dus nog niet eens 14 bits ongecomprimeerd. Dan dus liever in JPG schieten, dan kun je zo goed als onbeperkt schieten. Behalve de volgende keer als ik met zulk kunstlicht moet werken. Eerste keer viel me FORS tegen maar aan de andere kant viel me de ISO 12800 weer ernstig meePatrick schreef:Weet je ook weer gelijk waarom je dat beter kan gebruiken. Zeker in dit soort situaties!rbfoto.nl schreef:In raw is ie misschien nog wel bij te sturen maar in jpg helaas niet goed genoeg.