cadeau voor mijn vrouw, echter geen verstand van objec
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: cadeau voor mijn vrouw, echter geen verstand van objec
Zekerheid heb ik niet. Maar ze is tot 05:00 uur vanacht bezig geweest met het afronden van haar thesis. Komende donderdag moet deze in het engels verdedigd worden. Groote kans dat ze daarna geen computer meer kan zien. En ik heb haar nog nooit gehoord over dit forum.
-
- Clublid
Ze is vandaag geslaagd en heeft de lens gekregen. Ze was flabbergasted
We hebben gelijk uitgeprobeerd, maar de foto's moeten nog op de pc worden gezet.
Maar ze is dol enthousiast.
maw een geslaagd kado.

We hebben gelijk uitgeprobeerd, maar de foto's moeten nog op de pc worden gezet.
Maar ze is dol enthousiast.
maw een geslaagd kado.
Van harte gefeliciteerd!
Dit zijn natuurlijk de leukste kado's om te geven en de fijnste om te krijgen. Dat heb je goed gedaan!
Laat haar binnenkort maar lekker veel fotograferen.
En als ze weer eens een computer wil zien, kan ze hier terecht voor vragen, antwoorden en niet te vergeten de foto's.
Veel plezier!
Dit zijn natuurlijk de leukste kado's om te geven en de fijnste om te krijgen. Dat heb je goed gedaan!

Laat haar binnenkort maar lekker veel fotograferen.
En als ze weer eens een computer wil zien, kan ze hier terecht voor vragen, antwoorden en niet te vergeten de foto's.
Veel plezier!
-
- Clublid
Hier een berichtje van een hele gelukkige zeehaasjes vrouw!
Wat een cadeau! Ik heb echter nog nooit zo'n lens in handen gehad. Ben wel een beetje geintimideerd door de lens en moet er wel mee leren omgaan, merk ik.
Met de hele camera trouwens, want die heb ik nu een jaar en wel al redelijk gebruikt, maar nog niet alles kunnen uitproberen en me in kunnen verdiepen omdat de studie voorrang had. De komende tijd heb ik daar wat meer tijd voor!
Nee ik had nog niet meegelezen, want ik was niet op de hoogte van het bestaan van deze site en forum, maar de komende tijd kom ik hier vaker lezen en zeker wat vragen stellen. Bijvoorbeeld: is de beste OS stand 2 als je uit de hand fotografeert? Na wat proberen lijkt OS2 het beste, wat is jullie ervaring?
ik stuur ook maar effe gelijk een aanmeld formulier voor de Nikon club op
Groeten,
Nanny
Wat een cadeau! Ik heb echter nog nooit zo'n lens in handen gehad. Ben wel een beetje geintimideerd door de lens en moet er wel mee leren omgaan, merk ik.
Met de hele camera trouwens, want die heb ik nu een jaar en wel al redelijk gebruikt, maar nog niet alles kunnen uitproberen en me in kunnen verdiepen omdat de studie voorrang had. De komende tijd heb ik daar wat meer tijd voor!
Nee ik had nog niet meegelezen, want ik was niet op de hoogte van het bestaan van deze site en forum, maar de komende tijd kom ik hier vaker lezen en zeker wat vragen stellen. Bijvoorbeeld: is de beste OS stand 2 als je uit de hand fotografeert? Na wat proberen lijkt OS2 het beste, wat is jullie ervaring?

Groeten,
Nanny
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb geen enkel objectief met VR/OS/VC of hoe de diverse fabrikanten het ook noemen, dus echt helpen daar mee kan ik je niet. Het heeft vast te maken met statief/geen statief en het soort beweging. Even in de handleiding die vast bij het objectief zit proberen te vinden.zeehaasje schreef:Bijvoorbeeld: is de beste OS stand 2 als je uit de hand fotografeert? Na wat proberen lijkt OS2 het beste, wat is jullie ervaring?
Zo'n lidmaatschap is natuurlijk altijd een goed idee!

Welkom Nanny (en nog gefeliciteerd!),zeehaasje schreef:Bijvoorbeeld: is de beste OS stand 2 als je uit de hand fotografeert? Na wat proberen lijkt OS2 het beste, wat is jullie ervaring?
Ik heb geen ervaring met het objectief, maar met Google kun je vast wel e.e.a. vinden.
Hier bijvoorbeeld: http://wildlifeinpixels.com/Sig150_500OS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar is ook iets geschreven over die OS standen en het gebruik ervan.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Uit de handleiding: "Indien de OS schakelaar op 2 wordt gezet worden vooral de verticale bewegingen gecorrigeerd.
Deze stand is vooral geschikt voor bewegende onderwerpen."
Dus stand OS 1 voor overige uit de hand plaatjes en OFF voor statiefgebruik.
Ik hoop dat dit enige duidelijkheid schept.
Nog gefeliciteerd en veel plezier met het objectief.
Deze stand is vooral geschikt voor bewegende onderwerpen."
Dus stand OS 1 voor overige uit de hand plaatjes en OFF voor statiefgebruik.
Ik hoop dat dit enige duidelijkheid schept.
Nog gefeliciteerd en veel plezier met het objectief.
gr
Peter
Peter