Loonse en Drunense Duinen
- Marc
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Loonse en Drunense Duinen
PeterG schreef:Volgende keer zou ik toch maar mijn sensor aan het licht blootstellenMarc schreef:Voor deze opname heb ik de sluiter 30 sec aan het licht blootgesteld.![]()
![]()
![]()
Peter
euhh....sensor!!

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik zal deze zandverstuiving wat vaker bezoeken. Het is een prachtig gebied.
- Marc
- Forumlid
- Contacteer:
Henk, ik heb een setje ND filters van B&W. 0.3, 0.6, 0.9 en 1.8.
Wat een fraaie foto! Met welk objectief is dit gemaakt?
- Marc
- Forumlid
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie David. Ik heb gebruik gemaakt van een 12-24mm objectief. Een objectief wat ik erg veel gebruik.Daviddvd schreef:Wat een fraaie foto! Met welk objectief is dit gemaakt?
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Hoi Marc
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar zie direct weer een toppertje van jou voorbij komen! Vorige week heb ik van Bas Meelker (natuur/landschapsfotograaf)een presentatie bijgewoond via Natuurfocus. Hij liet ook de prachtigste foto's zien veelal gemaakt met lange(re) sluitertijden in combinatie met grijsfilters. Erg inspirerend, maar dat zijn jouw foto's voor mij dus ook altijd.
Groetjes Anja
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar zie direct weer een toppertje van jou voorbij komen! Vorige week heb ik van Bas Meelker (natuur/landschapsfotograaf)een presentatie bijgewoond via Natuurfocus. Hij liet ook de prachtigste foto's zien veelal gemaakt met lange(re) sluitertijden in combinatie met grijsfilters. Erg inspirerend, maar dat zijn jouw foto's voor mij dus ook altijd.
Groetjes Anja