Een staartmees
Een staartmees
Een paar uur gewacht tot ze een keer vrij op de goede plek gingen zitten maar dan is het ook het wachten waard. Ze zijn vliegensvlug en blijven zelden ergens langer dan een seconde stilzitten. Van de serie sprong deze er voor mij uit, dus daarom ook alleen deze. Mede dankzij de nieuwe Manfrotto 3-poot. Geniet er van en ik hoor graag wat je er van vindt.

Nikon D80 + D300, Nikkor 12-24 F4, Nikkor 18-200 VR, Nikkor AF-S 300mm f/2.8G ED VR II, Nikkor TC-14E II Teleconverter, Nikkor TC-17E II Teleconverter
- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Een staartmees

Netjes hoor, vogelke keek zelfs even naar je zo te zien...
Bijna leeg hier....
Volledig met Peter eens. Zo zie je maar wat wachten voor mooie foto's zorgt.
Helaas ben ik te ongeduldig.
Helaas ben ik te ongeduldig.
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Zag er vanavond ook nog eentje hier in de tuin en het is inderdaad een heel beweeglijk vogeltje. Zowiezo al knap om 'm in beeld te krijgen maar als je 'm er dan nog zo mooi op weet te zetten ... proficiat!
Hee leuk, ik heb toevallig vandaag ook een staartmees te pakken gekregen en in mijn presentatie gezet. niet zo scherp en mooi als jij, ik was al blij dat hij er goed op staat 

- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Complimenten Reinder! Ook een mooie vlakverdeling. Ik heb wel eens een uur bij ons vogelkastje gezeten, maar drukte steeds weer te laat op de knop:-)
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Hahah dat uur heb ik bij ons kastje niet eens volgehouden. de koolmees Janneke wilde er niet in met ons in de tuin ondanks dat we druk bezig waren stil en onzichtbaar te zijn. toen gaven we het op en mevrouw vloog er in 1 vlucht in. Dus van de week maar eens gefilmd met zoomlens vanuit woonkamer. Dat was stukke succesvoller.JacTrum schreef:Complimenten Reinder! Ook een mooie vlakverdeling. Ik heb wel eens een uur bij ons vogelkastje gezeten, maar drukte steeds weer te laat op de knop:-)
Vogels mooi op de lens is niet eventjes vastleggen.
- roes
- Forumlid
Complimenten Reinder , je geduld is beloond met deze mooie plaat.
groeten jos

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Mooie foto, met een mooie compositie, met een mooi exemplaar staartmees!
En dan ook nog gemaakt met een hele mooie camera
Heel mooi dus.
Roel
En dan ook nog gemaakt met een hele mooie camera
Heel mooi dus.
Roel
Wat een schatje...