Wou hem jullie niet onthouden

Model: NIKON D300S
ISO: 500
Belichting: 1/1000 sec.
Diafragma: 8.0
Brandpuntsafstand: 30mm
Flitser gebruikt: Nee
Lengtegraad: 50.197361° N
Breedtegraad: 4.352550° O
Tja, wat moet ik ervan zeggenDaviddvd schreef:Leuke foto, ik zou alleen nog even naar je spelling kijken
Waren jullie gezellig naar Landal Village l'Eau d'Heure geweest ?Daniël schreef:Stukje wezen lopen. Kwamen deze paard tegen.
"Ik wil alleen maar gefotografeerd worden met een Canon... Weer een loser met een D300s..."roes schreef:Wat zou dat paard nu denken ....?![]()
![]()
.
Daar heb je Daniel uit Nederland met z'n D300s![]()
![]()
![]()
Preciesroes schreef:je kan ook niet alles hebben Daniel , je hebt inmiddels al een D300s![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groeten jos
Ja, echt een geweldig park. Een absolute aanrader.shoutje schreef:Waren jullie gezellig naar Landal Village l'Eau d'Heure geweest ?Daniël schreef:Stukje wezen lopen. Kwamen deze paard tegen.
Ik denk dat dat de eerste keer was dat hij/zij de D300s zagIvan10 schreef:"Ik wil alleen maar gefotografeerd worden met een Canon... Weer een loser met een D300s..."roes schreef:Wat zou dat paard nu denken ....?![]()
![]()
.
Daar heb je Daniel uit Nederland met z'n D300s![]()
![]()
![]()
:mrgreen:
Wel uniek dat het dier zo rustig is en bleef staan. Er spreekt enige berusting uit of is het nu vermoeidheid? Is dit nu een 'wild' paard of staat het gewoon in de wei?