Een groot foto evenement in Hengelo Overijssel voor amateur en pro.
http://www.theshootout.nl/
Ben zelf helaas op vakantie
Shootout Hengelo (12 juni)
- gijsmondria
- Forumlid
Shootout Hengelo (12 juni)
Nikon D90
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
- rjmulder
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Shootout Hengelo (12 juni)
De advertentie heb ik ook in de krant gezien en uiteraard ook de website bekeken.
Een groot foto evenement maar als het ook zo groot wordt? De prijzen zijn ook best wel groot naar mijn mening.
Een groot foto evenement maar als het ook zo groot wordt? De prijzen zijn ook best wel groot naar mijn mening.
Nikon camera's | Glas in kokers | Onweer in doosjes | Beetje Manfrotto spul | Tassen van LowePro
Het lijkt me een erg leuk evenement. Helaas die prijs he, die houd me tegen....
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
250 euro voor een entree bewijs !?!
uit de inleiding:
Nederlands beste vakfotografen en digitale beeldbewerkers verzorgen een gehele dag voor fotografen met passie een kijk in hun eigen keuken d.m.v. interactieve workshops en seminars tijdens dit exclusieve event.
en dan als alternatief:
Nederlands beste vakfotografen en digitale beeldbewerkers verzorgen een gehele dag voor fotografen met passie een kijk in hun eigen keuken d.m.v. interactieve seminars tijdens dit exclusieve event.
Entree gratis, en zeg dat je 4 koffie of thee drinkt, is ook weer gratis. En verdien je 8 euro terug van je NCN lidmaatschap. Want dat kost 27 euro voor een heel jaar.
Aanmelden kan nog: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 10&t=22293" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zou heel goed kunnen dat je voor 250 euro veel kwaliteit krijgt in Hengelo. Een beetje workshop kost wel zoiets.
uit de inleiding:
Nederlands beste vakfotografen en digitale beeldbewerkers verzorgen een gehele dag voor fotografen met passie een kijk in hun eigen keuken d.m.v. interactieve workshops en seminars tijdens dit exclusieve event.
en dan als alternatief:
Nederlands beste vakfotografen en digitale beeldbewerkers verzorgen een gehele dag voor fotografen met passie een kijk in hun eigen keuken d.m.v. interactieve seminars tijdens dit exclusieve event.
Entree gratis, en zeg dat je 4 koffie of thee drinkt, is ook weer gratis. En verdien je 8 euro terug van je NCN lidmaatschap. Want dat kost 27 euro voor een heel jaar.
Aanmelden kan nog: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 10&t=22293" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zou heel goed kunnen dat je voor 250 euro veel kwaliteit krijgt in Hengelo. Een beetje workshop kost wel zoiets.
- rjmulder
- Forumlid
- Contacteer:
Die dag in Hengelo lijkt mij erg leuk en leerzaam en het is vooral dichtbij maar dat geld wat het kost besteed ik liever aan foto apparatuur 
Gisteren heb ik mij aangemeld voor het NCN dag, ik dacht dat het al vol was maar gelukkig nog niet ook dat zal volgens mij een leerzame dag worden.

Gisteren heb ik mij aangemeld voor het NCN dag, ik dacht dat het al vol was maar gelukkig nog niet ook dat zal volgens mij een leerzame dag worden.
Nikon camera's | Glas in kokers | Onweer in doosjes | Beetje Manfrotto spul | Tassen van LowePro
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Lijkt me geweldig, maar voor die prijs kan ik een heleboel andere leuke dingen doen, dus helaas....
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Daar kan ik me helemaal in vinden.
Ik schok inderdaad ook van de prijs.
Jammer
Frits
Ik schok inderdaad ook van de prijs.
Jammer
Frits