Op 11 en 18 april wordt er een fotowandeling georganiseerd in het Park van Luna te Heerhugowaard. Kosten zijn €7,50 p.p. Aanmelden kan via de website http://www.stadindepolder.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aanvang is om 10.00 uur. Ik heb me opgegeven voor 11 april. Nog meer liefhebbers?
Fotowandelingen Park van Luna (11+18 april, Heerhugowaard)
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Fotowandelingen Park van Luna (11+18 april, Heerhugowaard)
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Re: Fotowandelingen Park van Luna (11+18 april, Heerhugowaar
Lijkt me leuk! Ik heb me opgegeven voor de 18e.
Ik laat er elke dag mijn honden uit, dus zie het al vaak, soms te vaak, zeker als het regent. Want dan is het een zutzooi daar. De flora vind ik overigens niet echt speciaal. Het park is nog volop in ontwikkeling, want het bestaat nog maar een paar jaar. Maar goed, misschien zie ik het niet meer. Voorheen woonde ik op de Veluwe en vond ik het bos gewoon. Als ik nu over de A1 rijd en Garderen passeer, vind ik het prachtig.
Anyway, bedankt voor de tip Riemke, dan zal ik er die dagen niet komen met mijn bloedjes, veel te druk.
Groet,
Irwan
Anyway, bedankt voor de tip Riemke, dan zal ik er die dagen niet komen met mijn bloedjes, veel te druk.
Groet,
Irwan
Lijkt mij zeker leuk.
Alleen ik heb mij aangemeld voor de 11de (Samen met mijn vrouw)
Frits
Alleen ik heb mij aangemeld voor de 11de (Samen met mijn vrouw)
Frits
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Goedemorgen! Het zonnetje schijnt, dus het belooft een mooie dag te worden. Ik ben heel benieuwd wat de dag van vandaag zal brengen. Ook al woon ik in Heerhugowaard, ik ben nog nooit in dat park geweest.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Park vind ik een groot woord, veel water, wat groen en een mooie brug. Meer is het nog niet met de nog wat magere boompjes. Ik weet eigenlijk niet of je dat 'eilandjes & groene paadjes'-gebied in mag. Nee, het park is meer water. Ofwel waterpark... Park van Aqua