Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Met het oog op het nieuwe wielerseizoen ben ik maar eens wat foto's gaan schieten van m'n Pinarello. Full-Carbon Italiaans raspaard!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Tussen de regenbuien van afgelopen zaterdag door snel in de achtertuin wat foto's gemaakt, maar ben niet echt tevreden met de achtergrond. Maar goed, en nu veel kilometers maken!
Ik hou zelf van iets meer ingetogen design maar dat het een fraaie fiets is en heerlijk zal fietsen staat buiten kijf. Had je wel ook minstens een D3x en een 70-200 2.8 VR2 voor kunnen kopen lijkt mij :mrgreen:
Als oud (recreatie)renner,(Kogamyata) mag ik je feliciteren met zo'n raspaardje ik zou zeggen veel veilige KM en hou hem heel.De platen ook super gedaan. :mrgreen:
Pina ik heb niets met fietsen (waarom zou je zo hard trappen als een lichte druk op het gaspedaal....) dus ik vind de foto van de hele fiets niet zo interessant. Maar je hebt de details mooi vastgelegd!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Geweldig mooie fiets en mooi in beeld gebracht, ook de details.
Lijkt op de foto al te rijden terwijl hij nog stil staat.
Prachtig design met Italiaanse finesse.
Jij gaat lekker genieten dit seizoen.
Veel plezier en veilige kilometers gewenst.
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace