2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Kijk eens naar foto 3diskfac schreef: Leuk kan je daar bij geraken of stond je op de pechstrook?
Volgens mij is de toegang 'officieel' verboden ... (wat wil je met deze staat van onderhoud: nul).KvP schreef:Kijk eens naar foto 3diskfac schreef: Leuk kan je daar bij geraken of stond je op de pechstrook?![]()
Deze foto's zijn gisteren gemaakt, dus volgens mij ligt de brug er nogKvP schreef:Is de brug er nog dan?
dacht dat hij al gesloopt was
Ik krijg trek om er ook eens een kijkje te gaan nemenMyriad schreef:Deze foto's zijn gisteren gemaakt, dus volgens mij ligt de brug er nogKvP schreef:Is de brug er nog dan?
dacht dat hij al gesloopt was.
Ik weet niet wat de plannen ermee zijn.
ik ben er vandaag gepasseerd maar ik was al van in Amsterdam stapvoets aan het rijden dat ik de moed niet had van de snelweg te gaan om een kijkje te nemen. Ik ben dan maar voortgesloft (file to voorbij Breda; ik schat 3 uur over een stuk van 153km).KvP schreef:Ik krijg trek om er ook eens een kijkje te gaan nemenMyriad schreef:Deze foto's zijn gisteren gemaakt, dus volgens mij ligt de brug er nogKvP schreef:Is de brug er nog dan?
dacht dat hij al gesloopt was.
Ik weet niet wat de plannen ermee zijn.