Ronde Van Vlaanderen 2010

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Axelred

Ronde Van Vlaanderen 2010

Bericht door Axelred » di apr 06 2010 8:07 am

Ziehier een fotootje van de Ronde. De sterkste heeft gewonnen :wink:
Technisch niet wat ik gewild had maar ik moet duidelijk nog wennen aan mijn nieuwe camera (instellingen stonden niet goed, bleek achteraf :roll: )
Meer kan je vinden op mijn Flickr.
Afbeelding
groetjes Axel

Edward P
Forumlid
Forumlid

Re: Ronde Van Vlaanderen 2010

Bericht door Edward P » di apr 06 2010 9:10 am

Leuke platen, geeft een goede indruk van de sfeer daar.
Met welke lens heb je gewerkt? Ik wil straks naar de proloog van de Giro en de Tour maar weet nog niet welke lenzen ik daar het beste kan gebruiken.

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » di apr 06 2010 1:05 pm

Axelred schreef:De sterkste heeft gewonnen :wink:
groetjes Axel
En die staat er net niet op. Wel mooi de sfeer gepakt.
Welk heuveltje stond je?
Groeten Marcel

Axelred

Bericht door Axelred » di apr 06 2010 1:32 pm

Edward, de lens is een 70-300G. Die kocht ik dik een jaar geleden toen ik pas begonnen was met fotografie en per sé een tele wilde. Meer dan 100 euro wilde ik er toen niet aan geven. Het is geen lichtsterke lens en ze focust ook relatief traag en ze is niet heel scherp. Indien je écht verder wil in sportfotografie is dat dus geen aanrader. Langs de andere kant : ik heb met die lens ook al leuke foto's getrokken. Voor mij was ze haar geld zeker waard.
Ik zou je wel aanraden om te oefenen voordat de Giro van start gaat. Ik spreek uit ervaring :wink:
Mak, ik stond aan de voet van de Molenberg. De sfeer was er geweldig en het is een spectaculaire helling, heel steil en vette kasseien. Ik had op voorhand niet geoefend met de autofocus van mijn nog redelijk nieuwe camera en dat heeft me wel zuur opgebroken. Volgend weekend in Parijs-Roubaix lukt het hopelijk beter.

Germay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Germay » di apr 06 2010 3:51 pm

Probeer eens AF-C + Burst gegarandeerd zit er een goede plaat tussen.Succ6. :mrgreen:

Groet,
Gert.

Rose69

Bericht door Rose69 » di apr 06 2010 9:02 pm

Hee gaaf, actie foto van de wielrennerij. Wij zaten voor de buis te kijken hoe hun Boonen eraf gereden werd. Volgende week gaan we met onze D90 de AGR proberen vast te leggen ook met een 70-300mm VR lens. Kijken hoe dat gaat werken en/of de beperkingen zijn. Goed heuveltje zoeken want ze snel op de snelfietsen ;-)

Hoewel je foto niet scherp is vind ik het wel gaaf te zien hoe je Tom Boonen te pakken hebt genomen op de plaat. Expressie is helemaal goed!!!

Axelred

Bericht door Axelred » do apr 08 2010 8:22 am

Bedankt voor de opbouwende commentaar. Zondag in Roubaix zal ik er opnieuw staan. Oefening baart kunst.

Rose69

Bericht door Rose69 » do apr 08 2010 9:00 am

Axelred schreef:Zondag in Roubaix zal ik er opnieuw staan. Oefening baart kunst.
Aha ik zie dat je in Gent woont :-) dus ja Boonen is jullie man. Nou vind dat hij sterk heeft gereden. Vorig jaar ook een schitterende solorit van hem. Roubaix, als het slecht weer is zit ik voor de buis en anders zie ik jou fotos sowieso wel hier :-)

Gelukkig kunnen we met het digitale tijdperk veel oefenen zonder dat het teveel kost :-) Veel suc6 met Roubaix zondag! :P

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”