Weekopdracht 80 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 80 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 07-04-10 t/m 23-04-10. Tot de avond van 23-04 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
- pietje-nukem
- Forumlid
Re: Weekopdracht 80 - Beoordelen foto's
Iefie, als dit geen verveling uitbeeld
je hebt mij stem.
Pieter.

je hebt mij stem.
Pieter.
Nou, van mij ook de groeten
Iefje heeft mijn stem.
Komt het meest verveeld over.
Komt het meest verveeld over.
Groeten Marcel
Vero omdat ik van teckels hou
, en ik toch wat moet stemmen.
Arend

Arend
AvanEijk. Dit mannetje verveelt zich duidelijk zonder spulletjes. Van de dierenfoto's zie ik wel wat in de olifant van PietjeNukem.
Groet Hans.
Groet Hans.
Heel moeilijk dit. Zitten er zoveel goede tussen.
Maar ik vind AvanEijk eigenlijk wel het leukste.
Maar ik vind AvanEijk eigenlijk wel het leukste.
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Bedankt alvast voor de stemmen
Heb zelf voor Marti gestemd, super mooie foto en ook omdat ik niet op mezelf ga stemmen natuurlijk.

Heb zelf voor Marti gestemd, super mooie foto en ook omdat ik niet op mezelf ga stemmen natuurlijk.

D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Helemaal mee eens! Door het ruime kandidatenaanbod deze ronde zou een gedetailleerde rechtvaardiging van mijn keuze slechts leiden tot intolerabele verveling bij de overige forumledenjeroen67 schreef:marti58 heeft mijn stem.
gewoon klasse![]()

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Marti58,
Naast dat ik het gewoon een heel mooie foto vind, laat deze foto de verveling spreken. Toppie!
Mijn stem is voor jou.
Hans
Naast dat ik het gewoon een heel mooie foto vind, laat deze foto de verveling spreken. Toppie!
Mijn stem is voor jou.
Hans
-
- Bestuurslid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Vond het heel erg moeilijk deze keer. Er zaten een paar echte toppers tussen. Ik kies voor Marti58, omdat dit ook nog eens een hele fraaie plaat is. 

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
Kwalitatief gezien Marti58, uiteraard immer Matthieu, Pietje-nukem (ook vanwege de mooie afwerking!) en ArendV. Dus een erg moeilijke keuze in deze.
Daarom maar gekozen voor de poezige kater(?) van PatrickV omdat ik zo enorm blijf lachen om deze plaat.
Groetjes,
Veronique.
Daarom maar gekozen voor de poezige kater(?) van PatrickV omdat ik zo enorm blijf lachen om deze plaat.
Groetjes,
Veronique.
De suppoost van Matthieu, dat is professionele verveling.
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Marti58 heeft mijn stem, hoe verveeld kun je kijken ?!
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
mijn stem gaat zonder meer naar Martie
.
het is een schitterende foto die de ruimste zin van verveling uitbeeld
.
groeten jos

het is een schitterende foto die de ruimste zin van verveling uitbeeld

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven