En inderdaad gevaarlijk zo paypall rekening.

ik denk dat de paraplu het af-hulplicht blokkeert. Dus lijkt me niet dat die nog werkt, met een beetje geluk blokkeert de paraplu het af-hulplicht op je camera ook nog.ALE schreef:Onno, werkt de AF hulpverlichting nog indien je de SB-800 op je camera hebt bevestigd en het is behoorlijk donker?
Ik heb het ding nog niet in het heel donker geprobeerd maar ik denk dat het hulplicht flink wordt gehinderd. Met een zaklamp bijlichten...ALE schreef:Onno, werkt de AF hulpverlichting nog indien je de SB-800 op je camera hebt bevestigd en het is behoorlijk donker?
Er zit toch wel een groot verschil tussen een diffuser die het licht alle kanten opgooit maar als lichtbron nauwelijks groter is dan de flits zelf en een paraplu waar je doorheen flitst en die de lichtbron veel meer vergroot.george013 schreef:Had ik er niet uit begrepen. Begrijp ik nu dat al ie mensen die dit kopen geen diffuser hebben?
George
Lukt vast niet.Dwarrel schreef:Beste iedereen,
Ik had het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gekregen. Mijn vraag is: Kan er een groter paraplu in? of is de band te los/slap voor dat gewicht?
Mark