Mijn inziens zonder meer de moeite waard om naar te kijken, duurt 1 uur. Het geluid laat op dit moment iets te wensen over, wordt komende week verbeterd.
Veel kijk en leer plezier,
ALE

NEE, absoluut niet. Hoe vaker je komt met dit soort dingen des te beter het is.ALE schreef:Velen van jullie zullen wel denken, daar heb je hem ook weer... En dan hebben jullie gelijk, ik kan er nog geen genoeg van krijgen.
Dan hoort David Hobby er zeker ook bij, aka "Strobist"Arend-ho schreef:ken je deze ook Arthur ??
Zack Arias
Arend
ALE schreef:Ja zeker, die heeft ook een hele mooie DVD uitgebracht, Onelight. Die man is ook een kunstenaar pur sang. Ik heb de shoot-out gezien, opgenomen tijdens het Gulf Photo Plus 2010 event. Zack Arias, Joey Lawrence en David Hobby gaven weer een leuk staaltje belichtingstechniek en creativiteit weg. Bekijk deze "video" maar eens...
Groet,
ALE
welja hoe meer zielen hoe meer vreugdAudion schreef:Dan hoort David Hobby er zeker ook bij, aka "Strobist"Arend-ho schreef:ken je deze ook Arthur ??
Zack Arias
Arend
Helemaal mee eens, ze noemen hem niet voor niks The Whizzkid. Ik kan je zijn eerdere DVD, Behind the scenes, ook van harte aanbevelen.Frank B schreef:ben ook fan van McNally, maar Joey vind ik toch ook subliem. Aanrader is deze DVD.
http://www.joeyl.com/sessionswithjoeyl/" onclick="window.open(this.href);return false;