Dat is je dan goed gelukt Luc!Skippy schreef:Voor mij was het een uitdaging om met slechts 2 vastbrandpunt objectieven (50mm en 180mm) een afwisselende serie te fotograferen. Zo'n beperking dwingt tot goed observeren.
Leiden (update + 3 zwart/wit foto's)
Re: Leiden
Groeten Marcel
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Leiden (update + 3 zwart/wit foto's)
Ik heb 3 zwart/wit foto's toegevoegd. Ik had ze hier als toevoeging willen plaatsen maar per ongeluk bij de eerste posting bovenin geplaatst, excuses daarvoor.
Hoi Luc,
de z/w zijn ook echt geweldig zeg.
De laatste ken ik. Weet de naam even niet meer. Maar voor het poortje heb je links een duur zitten. Is namelijk 1 van de unversiteits gebouwen waar het beruchte zweet kamertje inzit. Heel leuk om het zo nog een keer te zien.
De laatste ken ik. Weet de naam even niet meer. Maar voor het poortje heb je links een duur zitten. Is namelijk 1 van de unversiteits gebouwen waar het beruchte zweet kamertje inzit. Heel leuk om het zo nog een keer te zien.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Bedankt Daniël, fijn dat je ze kunt waarderen. De laatste is het gebouw van de Hortus Botanicus.Daniël schreef:Hoi Luc,