zandstorm

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

zandstorm

Bericht door roes » di apr 13 2010 12:09 pm

ik vond deze foto's nog bij het archiveren en vond ze wel wat hebben :wink: :D .
Ze zijn gemaakt op het strand van Oudddorp tijdens een vervelende zandstorm :evil:

1
Afbeelding.

2
Afbeelding.

het was niet echt het juiste moment om over het strand te lopen , het op waaiende zand voelde niet fijn aan ook voor de camera en lens leek het geen goed plan om hier te blijven er was ook geen mens te zien op een paar surfers na :huh: :wink: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Daniël

Re: zandstorm

Bericht door Daniël » di apr 13 2010 3:42 pm

Mooie shots zeg. De 1e lijkt gezicht bedrog. Ziet er op deze wijze wel klein uit :mryellow:

Maar het zand is goed te zien zo. Dus je camera en lens was goed gezand straalt?

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » di apr 13 2010 4:47 pm

1 heeft zeker wat.....mooi dus
is 2 niet gewoon een uitsnede van 1 ?

Arend

Daniël

Bericht door Daniël » di apr 13 2010 6:09 pm

Geen idee. Lijkt er wel op.
Maar als je goed kijkt lijkt het dat er bij de 2e meer zand is (onderkant bord en bij iets roods aan de linker zijkant). Dus ik zou zeggen 2 foto's

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » di apr 13 2010 8:21 pm

Hallo Daniel en Arend ,
ik zal jullie even uit de brand helpen.
Het zijn toch 2 aparte foto's zoals Daniel al zei. :mryellow:
je ziet op de foto 2 inderdaad meer zand, let maar eens op de zwarte plek in het zand gedeelte op het onderste wit van de surfplank en je kunt het ook nog zien bij foto 2 ongeveer een cm boven de surfplank zie je een donker stuk zand ( links vanuit de hoek van de foto ) en dat zit in foto in niet. :huh: :roll: :D

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Frederix

Bericht door Frederix » di apr 13 2010 9:35 pm

Hoi Roes,

Ik vind foto 1 een verschrikkelijk strakke plaat. Vooral de combinatie van het scherpe surfboard met de onscherpe surfer op de achtergrond maken het verhaal in de foto compleet. Foto 2 laat alleen een surfboard zien en mist voor mijn gevoel het verhaal.

Het lijkt mij overigens funest voor jouw fotoapparatuur, al dat fijne zand.

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » di apr 13 2010 9:51 pm

Hallo Fred,

bedankt voor je compliment 8) :mryellow: .
foto 2 ging mij voornamelijk om het detail van het zand :wink: .
en je hebt gelijk wbt het fijne zand , je kon er ook niet lang blijven want het deed echt pijn :( op je huid , ik heb geloof ik 3 foto's geschoten en heb toen snel alles opgeborgen .

groeten jos

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”