Het rechthoekje in de zoeker bij o.a. spotmeting (via navigatiebutton op de gewenste plaats) krijg ik even niet meer van zijn plaats het blijft rechts onderin zitten.
iemand enig iedee?
rechthoekje komt niet van zijn plaats
Re: rechthoekje komt niet van zijn plaats
Eerste gedachte: werkt de navigatieknop nog steeds? Of heb je daar bij andere functies (opnamen bekijken, menu, etc) ook problemen mee? Zou een vuiltje oid kunnen zijn, misschien ergens een elektronisch contactje los.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Je hebt het schuifje met de L erbij verschoven? Daardoor werken je pijltjes niet meer bij het selecteren van een ander focuspunt.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Niet gelijk van het ergste uitgaan...terts schreef:Eerste gedachte: werkt de navigatieknop nog steeds? Of heb je daar bij andere functies (opnamen bekijken, menu, etc) ook problemen mee? Zou een vuiltje oid kunnen zijn, misschien ergens een elektronisch contactje los.

Lijkt mij het meest logische. Was mijn eerste gedachte.Patrick schreef:Je hebt het schuifje met de L erbij verschoven? Daardoor werken je pijltjes niet meer bij het selecteren van een ander focuspunt.
dank jullie voor de supersnelle reactie.
Het was idd de verschoven L.
Ik had best al even in het boekje gebladerd maar kon het niet vinden.
Met dit forum wordt zo'n boekje echt minder belangrijk want dit vergeet ik never nooit meer.
Hulde en nogmaals bedankt.
Het was idd de verschoven L.
Ik had best al even in het boekje gebladerd maar kon het niet vinden.
Met dit forum wordt zo'n boekje echt minder belangrijk want dit vergeet ik never nooit meer.
Hulde en nogmaals bedankt.