Hallo,
Ik ben dat rubberen kapje dat de accessoire aansluiting afsluit verloren voor de D90 en op zoek naar een vervanging. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan scoren?
Alvast bedankt,
JJK
Accessoire kapje D90
Re: Accessoire kapje D90
http://www.nikonservice.nl/shop/index.p ... 3fe87b7c99" onclick="window.open(this.href)return false;
Groeten Jan
Groeten Jan
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Misschien bedoel je wel het het deksel voor de 10 polige accessoire aansluiting. Let wel op de verzendkosten, en dan nog naar Zwitserland!
Op de laatste clubdag waren er dozen vol allerlei dopjes, deksels e.d, zonder verzendkosten.
Op de laatste clubdag waren er dozen vol allerlei dopjes, deksels e.d, zonder verzendkosten.
Tja Hans,
Inderdaad de verzendkosten, maar om nou naar de volgende clubdag te rijden
De link van Jan levert volgens mij bovendien niet naar Zwitserland, maar op die link heb ik wel een duidelijke foto gevonden die ik nu aan Nikon Zwitserland heb doorgestuurd. Ik denk dat zij hem ook wel kunnen leveren. Wil er niet te lang mee wachten, want over een maand verhuis ik naar Thailand.
Is dit trouwens identiek aan die van de D80? Of is er een verschil?
Groet,
JJK
Inderdaad de verzendkosten, maar om nou naar de volgende clubdag te rijden

De link van Jan levert volgens mij bovendien niet naar Zwitserland, maar op die link heb ik wel een duidelijke foto gevonden die ik nu aan Nikon Zwitserland heb doorgestuurd. Ik denk dat zij hem ook wel kunnen leveren. Wil er niet te lang mee wachten, want over een maand verhuis ik naar Thailand.
Is dit trouwens identiek aan die van de D80? Of is er een verschil?
Groet,
JJK
Nikon Zwitserland heeft me het kapje ter vervanging gratis toegestuurd.
Prima service.
JJK
Prima service.
JJK