Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Op zondagochtend, vroeg uit mijn bed gestapt, om een rondje te fietsen, en het was genieten van de rust. Al was het best wel fris.
Graag jullie commentaar.(#3,4,5 aangepast, vlekjes weggehaald)
1
2
3
4
5
6
7
gr Marco
Laatst gewijzigd door MarcoD750 op zo apr 18 2010 9:50 am, 2 keer totaal gewijzigd.
(( op 3 zie ik wel wat vlekjes , vuile sensor. Even schoon laten maken en even retoucheren )
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
complimenten Marco, wat een schitterende ochtend serie .
Het was wel de moeite waard het koukleumen .
moeilijk kiezen , maar foto 3-5 en 7 vind ik top .
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
MarcoD60 schreef:Dank voor jullie commentaren.
@ Matthieu, foto geretoucheerd. Zal binnenkort de sensor schoon laten maken.
4 en 5 ook iets, zelfde plaats.
Neemt niet weg dat je platen echt top zijn !!!
Ook al is de scherpte en compositie prima
Bovenal geldt de sfeer die je in de fotos kan terugzien.
Af laten drukken en ophangen !
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
Leuke serie, foto 2 vind ik echt een toppertje vanwege de fijne tere kleuren, de diepte in de foto en de sfeer van een verstilde ochtend. Mijn complimenten.
Nogmaals iedereen bedankt voor de positieve commentaren
Het was behoorlijk fris en vroeg (al ben ik doordeweeks altijd vroeg op), maar de rust en zulke plaatjes maken alles goed. Meer foto's staan inmiddels in mijn picasa album