een stukje China in Limburg

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
GdP

Re: een stukje China in Limburg

Bericht door GdP » ma apr 19 2010 6:53 pm

roes schreef:Dank je Gerrit , ik zou zeggen kom eens een paar uur aan Limburg besteden :wink: :mryellow: .

groeten jos
In het najaar zit ik drie weken in Schin op Geul. Ik denk er sterk aan die tuinen ook eens te gaan bezoeken. :)

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door roes » ma apr 19 2010 7:04 pm

Lijkt me een goed plan :mryellow: het is misschien nog wel ver weg maar als het jou zou uitkomen ( en natuurlijk als jij dat wel zou willen ) kunnen we ons misschien daar wel een keer treffen lijkt me wel gezellig paar foto's schieten , kop koffie met een lekker stuk limburgse vlaai . :lol: :lol:

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

GdP

Bericht door GdP » ma apr 19 2010 8:40 pm

roes schreef:Lijkt me een goed plan :mryellow: het is misschien nog wel ver weg maar als het jou zou uitkomen ( en natuurlijk als jij dat wel zou willen ) kunnen we ons misschien daar wel een keer treffen lijkt me wel gezellig paar foto's schieten , kop koffie met een lekker stuk limburgse vlaai . :lol: :lol:

groeten jos
Ik houd het in gedachten. :)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”