Ockenburg Den Haag *update*

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Daniël

Re: Ockenburg Den Haag *update*

Bericht door Daniël » ma apr 19 2010 3:41 pm

Leuk. Je voelde je zeker weer klein op de stoel :lol:
hmm, Herdershond en teckel. Hoe ziet dat er dan uit dan?

Marti58
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Daniel..

Bericht door Marti58 » ma apr 19 2010 9:52 pm

de foto's van de oude jeugd herberg maken mij verdrietig......ik heb hem gekend in zijn volle glorie en vele van mijn vriendinnetjes in de zomer maanden logeerde daar ( Noors Deens Duits en allerlei plekken op aarde ) :D .... nu merk ik pas dat ik oud begin te worden.

aan de andere kant van de oude jeugd herberg het * verboden bos * daar zou ik uren over kunnen vertellen. ( en de boswachters ook ).
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006

Kiekendief

Bericht door Kiekendief » ma apr 19 2010 10:34 pm

Ockenburg daar kom is dagelijks en soms 2 maal per dag met de honden en ook vaak mijn camera mee.
Leuke fotos geworden. Leuk om te zien wat een ander ziet in de voor mij vertrouwde omgeving

Daniël

Bericht door Daniël » di apr 20 2010 5:47 am

Marti58 schreef:aan de andere kant van de oude jeugd herberg het * verboden bos * daar zou ik uren over kunnen vertellen. ( en de boswachters ook ).
verboden bos? De rest kan ik wel raden :lol:
Maar het is wel jammer dat het vervallen is. Er wonen geloof ik nu mensen in. Maar echt opknappen zie ik niet :(
Kiekendief schreef:Ockenburg daar kom is dagelijks en soms 2 maal per dag met de honden en ook vaak mijn camera mee.
Leuke fotos geworden. Leuk om te zien wat een ander ziet in de voor mij vertrouwde omgeving
Dat is leuk. Kom er ook vaak. Dus voor mij ook zeer vertrouwd.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”