Ik vind het één van mijn beter foto's... wat jullie? Zoals in mijn laatste posting over de Kauwen strookt mijn mening niet altijd met het grote publiek

Wees eerlijk en zeg eens wat je er van vind!

Is héél apart positief?pietje-nukem schreef:Eerlijk???
Ik vind e'm héél apart.
Hij zal waarschijnlijk tegen je raam zitten(die je moet wassen) maar hij lijkt door het "universum" te zweven"
een beetje zoals deze
Inderdaad Patrick, positiefPatrick_V schreef: Is héél apart positief?![]()
Voor zover ik kan nagaan is het een zweefvlieg, "Epistrophe eligans", ofwel een Enkele-bandzweefvlieg. Waarschijnlijk een mannetje.Patrick_V schreef:Wat het precies is weet ik niet, het was een vlieg in ieder geval.
Ieder zijn eigen benadering. Leuk!flitslicht schreef:Het ziet er voor mij uit als een ruimtevlieg die uitgeput op het raam van het ISS bonst.
Zeker het toiletraampje dan . . .amstel schreef:het is een strontvlieg,het is niet grappig bedoelt, type maar in op google.
Nee, het is geen "strontvlieg"! Geloof me, ik ken ze van alle kanten (ook de strontkant).amstel schreef:het is een strontvlieg,het is niet grappig bedoelt, type maar in op google.
Heb je dan niet gezien hoe vies dat (toilet)raampje is? - of ga ik nu teveel of-topic -wblink schreef: ...
Bovendien klopt de plaats waar ie zit dan totaal niet.