Hallo allemaal,
Graag zou ik mijn Lowepro Slingshot 350AW willen vervangen voor de Lowepro Flipside 200.
Nu zou ik graag willen weten of deze groot genoeg is om mijn d80 met grip incl de sigma 70-200 2.8 + 28-70 2.8 in op te bergen.
Alvast bedankt voor de reacties.
mvg
John vd Veen
Lowepro flipside 200 groot genoeg???
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Lowepro flipside 200 groot genoeg???
Hierop is eigenlijk maar één antwoord mogelijk: Neem je spullen mee en ga het in de winkel proberen.
Welkom overigens op het forum.
Welkom overigens op het forum.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Hallo John,
Ik heb de flipside 200 en ik kan je zeggen dat alles wat je noemde, er zelfs makkelijk in kan.
Je hebt zelfs nog ruimte over voor nog 2 objectieven of 1 objectief en flitser of iets dergelijks.
Gebruik het nu meer dan een jaar en ben er erg tevreden over.
Groet,
Antoinette
Ik heb de flipside 200 en ik kan je zeggen dat alles wat je noemde, er zelfs makkelijk in kan.
Je hebt zelfs nog ruimte over voor nog 2 objectieven of 1 objectief en flitser of iets dergelijks.
Gebruik het nu meer dan een jaar en ben er erg tevreden over.
Groet,
Antoinette
Hallo,
Ik gebruik ook de Flipside 200 AW tot mijn volle tevredenheid. Het grote voordeel vind ik dat de opening tegen je rug aan zit en niemand die achter je staat de tas kan openen. Bij mij zit een Nikon SLR + 50mm + flitser (in het zakjes bovenin) + 70-200 2,8 (met omgekeerde zonnenkap) + 17-35 2,8 (met omgekeerde zonnekap). + extra accu en batterijen voor flitser.
Ik gebruik ook de Flipside 200 AW tot mijn volle tevredenheid. Het grote voordeel vind ik dat de opening tegen je rug aan zit en niemand die achter je staat de tas kan openen. Bij mij zit een Nikon SLR + 50mm + flitser (in het zakjes bovenin) + 70-200 2,8 (met omgekeerde zonnenkap) + 17-35 2,8 (met omgekeerde zonnekap). + extra accu en batterijen voor flitser.