George
In een internationaal georiënteerde stad als Amsterdam mag je dat best in het Engels doen...flitslicht schreef:'Queens Day'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'kwist niet dat Elizabeth dan ook jarig is.
Dat bedoel ik met een "typisch nederlands kinderfeestje". Het tweede gedeelte zit er nog niet in.flitslicht schreef:'Queens Day'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag er ook een verzameldraadje van maken.Patrick schreef:
Wat is de bedoeling van dit draadje met foto's in de "Komende evenementen" sectie? Niet meer iets voor "Foto presentaties"?
Volkomen terechte reactie.flitslicht schreef:'Queens Day'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooruit. Maar laten we dan met z´n allen in Nederland afspreken dat Engels niet persé onder alle omstandigheden verboden hoeft te zijn, maar dat correct Engels dan wel verplicht is. Al die mensen die er nu maar een vage gooi naar doen moeten dan eerst een cursus volgen.Patrick schreef:In een internationaal georiënteerde stad als Amsterdam mag je dat best in het Engels doen...![]()
...proving my point: die gaf het goede voorbeeld, maar het botte deel van NL (80%) neemt dat niet over.rbfoto.nl schreef:foto 3 is met '
Als Beatrix niet stopt zal dat ook wel gebeuren...flitslicht schreef:Ik denk bij Queen's day toch eerder aan de Gay Parade, maar goed.
Wat gaan we trouwens doen als Willem Alexander koning wordt? 'Koningsdag' vind ik om de een of andere reden een stuk minder leuk klinken dan 'Koninginnedag'. Lijkt me een goede reden om hem maar over te slaan en gelijk over te schakelen op Amalia als koningin
Het komt mij voor dat iedere reden een goede reden daarvoor is.flitslicht schreef:Ik denk bij Queen's day toch eerder aan de Gay Parade, maar goed.
Wat gaan we trouwens doen als Willem Alexander koning wordt? 'Koningsdag' vind ik om de een of andere reden een stuk minder leuk klinken dan 'Koninginnedag'. Lijkt me een goede reden om hem maar over te slaan en gelijk over te schakelen op Amalia als koningin
Ik heb Beatrix altijd al verstandig gevonden...addy schreef:Als Beatrix niet stopt zal dat ook wel gebeuren...![]()
Onze koningin is ook niet jarig op 30 april 2010, maar op 31 januari. Koninginnedag vieren we vanaf 1949 op de verjaardag van Koningin Juliana. De reden waarom dit op 30 april is gebleven nadat Koningin Beatrix in 1980 Koningin is geworden is dat het weer doorgaans beter is in april dan op 31 januari.flitslicht schreef:'Queens Day'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()