Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Naast je backup, tweede computer oid, altijd je foto's op een cd branden!
Mijn backup's liggen in de kluis van de bank! Althans, degene die ik de moeite waard vind.
Groet, Cees
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk Lid NCN In het land der blinden is éénoog koning
Heb me ook maar bij de groep aangesloten. Ik had een flickr account om mezelf ooit eens op een kaart te zetten met andere leden van een mailinglist, msschien dat ik er nu ook wel eens wat foto's neer ga zetten.
Ik zou ook graag willen meedoen maar helaas geven Yahoo programma's zo'n irritante werkbalk waartoe je verplicht wordt. Als iemand mij kan vertellen hoe ik het open zonder deze werkbalk doe ik mee.
Voor zover ik weet hoef je geen Yahoo programma te installeren en ook geen werkbalk. Heb ik tenminste niet. Gewoon een account aanmaken, geen programma's installeren en evt wat foto's uploaden.
Het voordeel van Flickr is dat men onder de foto commentaar kan geven.
Het ziet er net even iets beter uit dan een forum en je kunt ook erg gemakkelijk het werk zien van diegene die op jouw foto's reageert.
Neem een Yahoo account zou ik zeggen, kost niets en kom eens kijken