rally de Wallonie

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
jais
Forumlid
Forumlid

rally de Wallonie

Bericht door jais » ma apr 26 2010 8:36 pm

foto's van de rally de Wallonie in Namen Belgie
1
Afbeelding

2
Afbeelding

3Afbeelding
nikon d90+16-85vr+70-300vr.

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Re: rally de Wallonie

Bericht door SwederD70 » ma apr 26 2010 9:12 pm

1 & 2 = :D :twisted: :shock: 8)
1, timing! sommige zien het al aankomen en andere nog geeneens...
2, mooi laag standpunt met het opwaaiende stof...en net 1 toeschouwer net veilig achter de muur!

3 is daarintegen een beetje standaard...in vergelijk met 1 en 2 :(
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Daniël

Bericht door Daniël » di apr 27 2010 7:33 am

1, :shock: :huh: :D :mryellow: :lol: Wat een super shot. Wat SwederD70 zegt. Sommige zien het al aankomen. Andere zitten nog rustig alsof er niks aan de hand is. Allemaal goed afgelopen?
2, heel goed genomen. Inderdaad de juiste standpunt.
3, misschien standaard maar wel top.

Maar er volgens mij wel gereden met oude auto's.

PimT

Bericht door PimT » wo apr 28 2010 5:31 pm

1 is zoals ieder ander hier al zegt echt prachtig getimed.
2 vind ik het standpunt en de kleuren erg mooi
3 is inderdaad een beetje een standaardshot, maar wel een hele goede uitvoering. Zeker een foto waar ik trots op zou zijn.

terts

Bericht door terts » wo apr 28 2010 6:33 pm

Heb niets met het onderwerp, maar sluit me in grote lijnen aan bij de reacties hierboven!
Uitschieter voor mij is nr 2: is heel mooi door beeld- en kijkhoek, compositie, kleur en licht (zelfs met uitgebeten muur rechts). Geen voor de hand liggende foto, ook geen toevalstreffer, maar alles valt op z'n plek. Chapeau.

Wullem

Bericht door Wullem » vr apr 30 2010 9:05 pm

Okee, hier MOET ik even op reageren..
normaal ben ik meer een kijker :arrow:

Je foto 1 en 2 zijn VEEL te warm, het is net na de middag en er staat zo te zien een flauw zonnetje?

foto 1 is NATUURLIJK een leuke shot, en ik snap dat je niet echt te tijd had om over compositie na te denken dus die is gewoon goed! natuurlijk was iets meer publiek en kijkruimte (vliegruimte?) voor de auto NOG mooier geweest :P

Bij foto 2 had je die tijd wel, en daar heb je niet goed gebruik van gemaakt. De auto rijdt de foto uit waardoor het hele rechterstuk van de compositie met die gluurbelg storend wordt. De auto iets eerder fotograferen had hier geholpen. Wel mooi laag standpunt!

en "ze" kunnen foto 3 dan wel standaard vinden, maar knap gepanned hoor! dat is TOCH lastig voor de meeste fotografen. OOK op 1/100.

Ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt! (en het is maar een mening :roll: )

Willem

jais
Forumlid
Forumlid

Bericht door jais » vr apr 30 2010 9:32 pm

bedankt voor jullie reacties,wat betreft het standpunt op foto 1 inderdaad geen keus,je mocht alleen maar op een muur staan 3 meter boven de weg of aan de overkant.
foto 2 standpunt ze rijden hier net het dorp in dus verder naar achteren alleen maar weilanden vond juist dit standpunt wel appart omdat je dit in nederland nooit tegenkomt.
nogmaals bedankt voor jullie reacties.
nikon d90+16-85vr+70-300vr.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”