http://www.midia.nl/site/Vervoermiddele ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Willemwblink schreef:Met dank aan een aantal lezers en met een vreemd gevoel tav een aantal andere lezers: ik heb de lens aangeschaft.
Als iemand er (liefst positieve) tips over heeft: graag.
Wat denk je zelf... Een F4 zoom...johan1967 schreef:Als het waar is, ben ik heel benieuwd hoe de nieuwe het met teleconverters gaat doen.
Als jij het dan zo goed weet, waarom vertel je het hier niet gewoon even?yoyo schreef:Wat denk je zelf... Een F4 zoom...johan1967 schreef:Als het waar is, ben ik heel benieuwd hoe de nieuwe het met teleconverters gaat doen.
Ruudruud schreef:In de regel gaan de zooms en converters slecht samen , als ik veel mm wil hebben zou ik zelf nooit kiezen voor deze combi
maar bv. de sigma 300/800 nemen of een nikon 500mm of 600mm i.c.m. converters.
Boven genoemde lenzen winnen het ten alle tijden van de 200/400 met converter ook al komen ze met een nieuwe.
groet ruud
Reest schreef:Ruud
Ik kan alleen meepraten over de 200-400 met 1.4, waarmee ik uistekende resultaten haal (als zeg ik het zelf)
Na aanschaf van 600mm heb ik ook niet meer de behoefte de 1,7 of 2.0 te proberen
Rinus
Reest schreef:Ruud
Ik kan alleen meepraten over de 200-400 met 1.4, waarmee ik uistekende resultaten haal (als zeg ik het zelf)
Na aanschaf van 600mm heb ik ook niet meer de behoefte de 1,7 of 2.0 te proberen
Rinus
Kan ik me voorstellen dat je daar wat voor voelt. Probeer het eens uit, indien je de mogelijkheid hebt.wblink schreef:Reest schreef:Ruud
Rinus
Dus je aanbeveling is om de 1.4 converter (€400) aan te schaffen ipv de 600 mm lens (€8500)?
Hmmm, voel ik wel wat voor ....
Inmiddels hier officieel bevestigd, de nieuwe AF-S NIKKOR 200-400mm f/4G ED VR II.johan1967 schreef:Dit is toch wel interessant:
http://nikonrumors.com/2010/04/13/nikon ... weeks.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het waar is, ben ik heel benieuwd hoe de nieuwe het met teleconverters gaat doen.