Een mooie dag aan de haven in Stellendam

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
coan

schittende foto's!!

Bericht door coan » ma mei 07 2007 10:01 pm

echt mooie foto's
scherp, mooie kleuren !!!

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » ma mei 07 2007 10:44 pm

Paul Demo schreef:
MEMENTO schreef:RRRRR
Hoe moet ik dit lezen? 8)
In de zin van SUPERRRR :wink:

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » ma mei 07 2007 11:02 pm

Oh, zo
Dacht al... :roll:
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » di mei 08 2007 11:36 am

MEMENTO schreef:
Paul Demo schreef:
MEMENTO schreef:RRRRR
Hoe moet ik dit lezen? 8)
In de zin van SUPERRRR :wink:
Bedankt voor het compliment. Ik moet zeggen dat ik de serie ook erg geslaagd vind. Zeker met de foto's van de meeuw als bonus. 8)

BUG322

Bericht door BUG322 » di mei 08 2007 12:56 pm

Zekers mooie serie foto's de kleuren springen eruit en zonder nabewrking moet ik zegggen goeie camera die D80.

groetjes

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » di mei 08 2007 1:56 pm

BUG322 schreef:Zekers mooie serie foto's de kleuren springen eruit en zonder nabewrking moet ik zegggen goeie camera die D80.

groetjes
Ik moet zeggen dat het weer giga mee hielp die dag. Normaal zijn de foto's ietwat donker, maar wel vlijmscherp.

De Put

Bericht door De Put » di mei 08 2007 2:10 pm

WOW wat een kleuren! :shock:
Ik schiet zelf heel erg graag met mijn D70s en 50mm1.8, maar zo levendig komen ze er bij mij standaard niet uit. Heb jij een toevallig een andere (Fuji Velvia achtige) curve geladen? Ik vind het waanzinnig en ik zou willen dat ik zulke plaatjes op mijn sensor kon registreren. Ik hoor dan ook graag wat je instellingen zijn geweest.

Groeten,
Remco

reneo57
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door reneo57 » di mei 08 2007 2:13 pm

Fera Albi schreef:Havens zijn dankbare omgevingen voor fotografen!
Mooie opnames, maar neigen iets naar blauw.
Instelling witbalans?
Hans
Dat is ook mijn mening,geen echte kleuren te blauw

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » di mei 08 2007 2:30 pm

De Put schreef:WOW wat een kleuren! :shock:
Ik schiet zelf heel erg graag met mijn D70s en 50mm1.8, maar zo levendig komen ze er bij mij standaard niet uit. Heb jij een toevallig een andere (Fuji Velvia achtige) curve geladen? Ik vind het waanzinnig en ik zou willen dat ik zulke plaatjes op mijn sensor kon registreren. Ik hoor dan ook graag wat je instellingen zijn geweest.

Groeten,
Remco
Mijn D80 staat nog steeds in de stand waarin hij ook stond toen ik hem kocht. Het blauwige effect komt volgens mij door de weerspiegeling met het water.

Lucas

Bericht door Lucas » di mei 08 2007 9:48 pm

Ik vind de kleuren veel teveel opgeblazen, dan wordt het kitsch.

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » di mei 08 2007 10:17 pm

ach, kwestie van smaak. Soms laat je kleuren knallen soms gaat de verzadiging tot zwart/wit. Gewoon is ook maar gewoon, durf op te vallen met je werk.

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » di mei 08 2007 10:47 pm

Lucas schreef:Ik vind de kleuren veel teveel opgeblazen, dan wordt het kitsch.
Dat is je goed recht om het te vinden. Maar wanneer ik nu persoonlijk naar deze foto's kijk lijkt dat verdacht veel op de omstandigheden van die dag.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”