Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Ze zien er goed uit Jay, allemaal lekker scherp. Die avondfoto's zijn ook erg mooi, vooral nr 9 vind ik de beste. Maar op wat voor een punt stond je daar ? Niet midden op de weg toch ? Of heb je wel je leven gewaagd
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
Mooie serie. 7, 9 en 10 vind ik het mooist en lekker sfeervol. De Eiffeltoeren lekker volgelopen met licht, heeft wel wat en doet me denken aan bijvoorbeeld een Oosters sieraad. De Arc rijst mooi op uit de autolampen en de lucht op 7 mooi in evenwicht met de voorgrond. Kleuren op 2 en 8 beetje onwerkelijk, alsof het oude ansichtkaarten zijn.
Mooie serie,
Sommige zie je toch veel naar "achter" hellen (perspectief ) Maar in foto 8 vind ik het 1 of andere manier niet echt storend.
En de Arc lijkt ook nog een beetje scheef.
Ik weet in ieder geval waar ik heen moet in Frankrijk
Mooie foto's. Ik vind zelf dat je er te veel hooglichten er in zitten. Iets minder belichten dus. Denk dat dat de foto's nog mooier maakt en dat het rustiger kijkt. Mocht je de RAW bestanden nog hebben zou ik dat zeker eens proberen!
Ik vind het echt een prachtige serie! Ik ga zelf ook deze week een weekend naar Parijs, maar, zijn er nog mooie plekjes om te fotograferen, buiten de populaire dingen als de Eiffeltoren?