canvas papier

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Plaats reactie
Bea
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

canvas papier

Bericht door Bea » di mei 04 2010 4:47 pm

Ik moet een afdruk maken op canvas van A3 formaat maar dit mag in 2 delen, dus A4 is goed. Nu weet ik dat je canvaspapier kon kopen alleen kan ik dit niet meer vinden in de reguliere winkels. Alleen online maar dit zijn dan rollen of van dure merken (meer dan 100 euro per pak). Heeft iemand hier ervaring met zelf printen op linnen of canvas(papier). En wie weet waar dit goedkopere huis tuin en keuken canvaspapier nog te koop is? Of zijn er bedrijven die tegen een redelijk tarief printen op canvas maar dan zonder frame.

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: canvas papier

Bericht door Riemke » di mei 04 2010 5:39 pm

Via de webwinkel van de firma 123 inkt (http://www.123inkt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) kun je canvaspapier kopen, A4, 230-grams met linnen structuur, 14,95 incl BTW :D
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Herman55

Bericht door Herman55 » di mei 04 2010 5:50 pm

Bea,

Je kunt ook terecht bij Cameratools in Apeldoorn. Zij hebben Tecco op A4, 10 vel, 340 grams voor 33 euro. Ik gebruik zelf Tecco op de rol. Super papier. Je printer profielen voor dit papier kun je bij Tecco.de downloaden.

http://www.cameratools.nl/TEC7034010-zo ... P340.html?

Bea
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Bea » di mei 04 2010 7:33 pm

Bedankt! Ik ga even overleggen welke mijn "opdrachtgever" het liefste wil en het dan bestellen.

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”