Microsoft outlook 2010 syncen met Iphone.

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
Jay

Microsoft outlook 2010 syncen met Iphone.

Bericht door Jay » zo mei 02 2010 4:45 pm

Al meerdere malen heb ik geprobeerd mijn Microsoft outlook the synchroniseren met mijn iphone 3G maar hij wil het niet doen.
Ik blijf maar een foutmelding krijgen dat outlook niet mijn standaard email client is.

Heeft iemand hier misschien een idee waar de fouten kunnen liggen?

Het is een 64 bits versie van Outlook.

wblink
Forumlid
Forumlid

Re: Microsoft outlook 2010 syncen met Iphone.

Bericht door wblink » di mei 04 2010 6:25 pm

Jay schreef:Al meerdere malen heb ik geprobeerd mijn Microsoft outlook the synchroniseren met mijn iphone 3G maar hij wil het niet doen.
Ik blijf maar een foutmelding krijgen dat outlook niet mijn standaard email client is.

Heeft iemand hier misschien een idee waar de fouten kunnen liggen?

Het is een 64 bits versie van Outlook.
Ik DENK dat je je vergist vwb het forum.

Ik zal proberen een wat zinvol antwoord te geven voor het geval je BEWUST dit forum heb gekozen (niet handig mi, maar ok).
Ik neem aan dat het je gaat om de foto's die bij je contacten horen (anders zie ik eigenlijk geen enkel verband): die voeg je op je Iphone gewoon toe aan een contact en dit zou dan inderdaad in Outlook terug te vinden moeten zijn (na synchronisatie via Itunes). Vziw is Outloook 2010 nog steeds in beta-fase, dus dat zou roet in jouw eten kunnen gooien. Daarnaast zal Itunes ook die versie van Outlook moeten gaan ondersteunen, wat dus blijkbaar niet het geval is.

Bevalt Outlook 2010 overigens? (verbeteringen tov versie 2003?)
Willem.

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”