Ervaring met tamron 90mm
Re: Ervaring met tamron 90mm
.
Laatst gewijzigd door pbreev op ma okt 04 2010 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
bij de 105 (werd ook genoemd in dat rijtje) gebeurt dat toch allemaal aan de binnenkant en zie je daar niks van
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ook ik heb de Tamron 90, en is op zich een fijn ding.
Bouwkwaliteit niet super maar stoort zeker niet.
Het enige wat deze lens heeft (bij mij) is dat hij wel eens gaat hunten. Hij kan dan niet zijn scherpstelpunt vinden ofzo. is wel eens irritant, maar voor de helft van de 105vr maak je dezelfde foto's.
Het enige wat deze lens heeft (bij mij) is dat hij wel eens gaat hunten. Hij kan dan niet zijn scherpstelpunt vinden ofzo. is wel eens irritant, maar voor de helft van de 105vr maak je dezelfde foto's.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
.
Laatst gewijzigd door pbreev op ma okt 04 2010 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
•De IF-design zorgt voor een constante lengte van de lens en elimineert de rotatie van het voorste lenselement, het vergemakkelijken van het gebruik van circulaire polarisatiefilters en de Nikon Close-up Speedlight Commander-set R1C1 en Nikon Close-up Speedlight Kit R1 Remote
.
Laatst gewijzigd door pbreev op ma okt 04 2010 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
klopt is van de 105.
Heb hiervoor de tamron ook gehad en idd uitstekend glas dus prima foto's.
toch weet ik zeker dat als de posi's over de tamron 90 een 105 nikon gaan gebruiken dat ze het verschil in prijs echt wel de moeite waard zullen vinden.
Heb hiervoor de tamron ook gehad en idd uitstekend glas dus prima foto's.
toch weet ik zeker dat als de posi's over de tamron 90 een 105 nikon gaan gebruiken dat ze het verschil in prijs echt wel de moeite waard zullen vinden.
- Ralph
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Stel altijd handmatig scherpiefie schreef:Ook ik heb de Tamron 90, en is op zich een fijn ding.

deed ik ook mestal bij macro.
kom er nu vaak achter dat ik he niet beter kan dan de af
kom er nu vaak achter dat ik he niet beter kan dan de af
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Lens nog niet in bezit, deze week niet van gekomen, hopelijk volgende week en ik ga het gewoon voelen wat het gaat worden 
Maar 105 is wel dichterbij gekomen...
Gr.
Maud

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- bert
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Mogge Maud,
Koop nou die 105VR maar daar ga je zeker geen spijt
van krijgen kijk maar naar je foto's die je bij Gijs Moonen heb geschoten.
Gr Bert
Koop nou die 105VR maar daar ga je zeker geen spijt

Gr Bert
D4 en wat andere leuke stukjes glas
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zowel de Tamron als de Nikon zijn echt uitstekende objectieven. Als iemand ze beide naar me zou gooien, en ik kan er maar eentje vangen en in m'n fototas stoppen, dan zou ik de Nikon opvangen. Maar of hij het prijsverschil waard is t.o.v. de Tamron is natuurlijk iets dat je voor jezelf moet uitmaken.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Maud schreef:Lens nog niet in bezit, deze week niet van gekomen, hopelijk volgende week en ik ga het gewoon voelen wat het gaat worden
Gr.
Maud
Tot morgen....

http://500px.com/EelcoVandeKamp
Let wel op met Kamera-Express, deze firma doet zijn naam niet echt eer aan, en de voor-5uur-besteld-volgende-dag-in-huis is zeer misleidend.
Het zal eens een keer een uitzondering zijn, maar KE maakt 'voor 5 uur besteld de volgende dag in huis' waar. Nooit anders meegemaakt!