La Tour Eiffel

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Daviddvd

La Tour Eiffel

Bericht door Daviddvd » wo mei 05 2010 7:57 pm

Precies, de Eiffeltoren...

Een afgezaagd onderwerp om te fotograferen, daarom vind ik het lastig om er nog wat van te maken. Ik vind deze niet heel mooi(kan ze niet goed recht krijgen) , maar de weerstoestand vind ik mooi om te laten zien.

Dit weekend nl. naar Parijs geweest, en veel foto's genomen. Het was alleen shitweer, en het regende die avond keihard. Dus zoekend naar de metrohalte, snel m´n camera gepakt in de stromende regen, en 2 foto´s genomen. Ik hoor graag wat jullie er van vinden! :)

(later post ik nog wel wat meer foto´s van Paris)

1

Afbeelding

2

Afbeelding

(Die Afrikanen die onder de toren staan dingen te verkopen zijn overigens erg irritant!)

groeten DAvid :)

Daniël

Re: La Tour Eiffel

Bericht door Daniël » wo mei 05 2010 8:08 pm

Hoi David,

waarom een afgezaagd onderwerp? Een leuk onderwerp om op de foto te zetten.

Ik vind #1 heel lekker om naar te kijken. Misschien iets te licht maar dat denk ik niet. Alleen jammer dat je het beeld aan de linkerkant nog voor een klein deel ziet. Had hem liever helemaal gezien.
#2 vind ik ook heel mooi. Lekker mysterieus zo.

En die Afrikane verkopers zijn inderdaad erg vervelend. En niet alleen in Parijs. Zuid Frankrijk kunnen ze er ook wat van.

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door roes » wo mei 05 2010 8:13 pm

mooie platen David , ondanks het weer , maar ook mede dit weer heb je 2 fijne foto's geschoten met dit mooie verschijnsel :wink: 8) :mryellow: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door gongon » wo mei 05 2010 8:32 pm

mooie foto`s.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Daviddvd

Bericht door Daviddvd » wo mei 05 2010 8:54 pm

Bedankt voor de reacties,

En Daniel, met afgezaagd,bedoel ik eigenlijk ´kapot gefotografeert` . Er zijn al miljoenen foto´s van gemaakt.

Daniël

Bericht door Daniël » do mei 06 2010 7:31 am

Daviddvd schreef:Bedankt voor de reacties,

En Daniel, met afgezaagd,bedoel ik eigenlijk ´kapot gefotografeert` . Er zijn al miljoenen foto´s van gemaakt.
Snapte ik al :wink2:

Daviddvd

Bericht door Daviddvd » ma jul 05 2010 10:23 pm

Heb m'n laptop weer terug. Foto's weer terug, dus ook die van Parijs. Nu heb ik bij deze wat geprobeerd om de ruis er uit te halen, ook gelijk de mensen weggehaald. Ik denk wel dat de mensen wat toe voegden, maar wil wel eens horen wat mooier is.....

Afbeelding

Afbeelding

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door LOKA » di jul 06 2010 8:14 am

Ik sluit mij helemaal bij Henk aan, je eerste foto's zijn prachtig om te zien, en je compo in de tweede set dan weer net iets beter.
Hele mooie foto's van een mooi moment.

Groetjes Karin

Daviddvd

Bericht door Daviddvd » di jul 06 2010 11:15 am

Bedankt Karin en Henk,

Ja, ik vond het met mensen ook al wat leuker.

Maar met die ruis wist ik het niet zeker, paste er wel een beetje bij, maar zonder was misschien ook wel mooi.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door JacTrum » di jul 06 2010 9:19 pm

Smaken verschillen, maar dat is juist leuk. Ik vind de tweede set mooier dan de eerste. Maar hoe dan ook: het is altijd weer knap wanneer je iets interessants weet te maken van een 'kapotgefotografeerd' onderwerp David.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

n-limit

Bericht door n-limit » wo jul 07 2010 8:43 pm

ik vind het erg mooi!
en ach
ik vind het een kunst om een uitgekotst onderwerp eigen te maken
en dat heb jij gedaan

prettig om naar te kijken!

ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ahhveurink » za jul 10 2010 3:49 pm

Wie is er niet geweest.....en weet hoe lastig het is om een originele/ludieke foto te maken...... Ik vind dat het je prima gelukt is. De sfeer en romantiek van Parijs is goed vastgelegd!

Anja

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”